וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במוק' המונדיאל: איטליה וספרד יאבדו נקודות בבית הישראלי?

האזורי יוצאים למשחק חוץ בליכטנשטיין (21:45, 5+), בונבנטורה צפוי לקבל עדיפות על פני אינסינייה. הנבחרת של לופטגי תארח את מקדוניה, מוראטה בחוד על חשבון דייגו קוסטה הפצוע (21:45, ספורט2)

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. AP
ימשיכו לדרוס? שחקני נבחרת ספרד/AP

במקביל למשחקה של ישראל באלבניה, ייערכו מחר (שבת) שני משחקים נוספים בבית של הנבחרת של אלישע לוי במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. נבחרת ספרד של ג'ולן לופטגי, אותה ישראל עדיין לא פגשה, תארח את מקדוניה שעדיין לא רשמה נקודות בקמפיין, בעוד איטליה, שכמו ספרד רשמה שבע נקודות עד כה, תצא למשחק חוץ אצל ליכטנשטיין הקטנה, שמאזנה עומד על שלושה הפסדים.

שחקני נבחרת איטליה. רויטרס
רוצים את המקום הראשון. שחקני נבחרת איטליה/רויטרס

ספרד - מקדוניה (שבת, 21:45, ספורט2)

הספרדים ניצבים במקום הראשון בבית, הודות לניצחון 0:8 על ליכטנשטיין במחזור הראשון שהקנה להם הפרש שערים עדיף על פני איטליה. במחזור האחרון הנבחרת של לופטגי ניצחה 0:2 את אלבניה, אך לא הציגה יכולת מרשימה. מי שיחסר למאמן הוא החלוץ דייגו קוסטה, שלא כשיר למשחק. מי שצפויים לפתוח בהתקפה הם דוד סילבה, נוליטו ומוראטה, כאשר גם חואן מאטה עשוי לקבל מקום ב-11. מן העבר השני, המקדונים כמעט הצליחו להפתיע את איטליה בבית במחזור הקודם, אך הפסידו 3:2 אכזרי. מחר הם ינסו לעשות סנסציה ולהשיג נקודה ראשונה בקמפיין.

ליכטנשטיין - איטליה (שבת, 21:45, ספורט 5+)

ג'מפיירו ונטורה הזיע לא מעט כאשר הנבחרת שלו נקלעה לפיגור תוך שתי דקות במקדוניה במחזור הקודם, אך צ'ירו אימובילה המצוין הציל אותו עם שני שערים ברבע השבע האחרונה של המשחק, ושמר את האזורי צמודים לספרד בפסגה. הבלם אנדראה ברצאלי נפצע בכתף ולא נמצא בסגל, בעוד רומאניולי צפוי לפתוח על חשבונו. בהתקפה, בונבנטורה יקבל עדיפות על פני אינסינייה. המארחת שכמעט והשיגה נקודה בישראל במחזור הקודם, צפויה להשאר ללא נקודות גם מחר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully