וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "התפרקנו אחרי הגול השני, חייבים להשתפר בצורה ניכרת"

כוכב נבחרת ארגנטינה ניסה להסביר את התבוסה לברזיל במשחק החזרה שלו: "ציפינו מעצמנו להרבה יותר, עד הגול הראשון המשחק היה מאוזן". על המשך הקמפיין: "אנחנו עדיין תלויים בעצמנו"

מסי עם ניימאר. AP
הפעם ניימאר היה הכוכב הראשי/AP

לא כך ליאו מסי קיווה שייראה משחק החזרה שלו בנבחרת ארגנטינה. כוכב ברצלונה שב הלילה ללבוש את מדי האלביסלסטה ושיחק 90 דקות, אך היה שותף לתבוסה 3:0 מול ברזיל של חברו ניימאר. מסי, שנמצא בכושר שיא העונה בקבוצה שלו, לא הסתיר את אכזבתו לאחר המשחק.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. AP
קאמבק עצוב. מסי/AP

"לא ציפינו לתוצאה כזו. שיחקנו מול יריבה חזקה מאוד, אבל ציפינו לקצת יותר מעצמנו", כך אמר מסי לאחר המשחק והוסיף: "אני חושב שעד הגול הראשון היה משחק מאוזן מאוד, אבל אחרי השני הם הרגו את המשחק".

מסי דיבר על המשך הקמפיין: "עכשיו הדברים הרבה יותר מסובכים. אנחנו צריכים לחשוב על קולומביה בידיעה שנצטרך להשתפר בצורה ניכרת. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו משחק נוסף כזה משום שלא נצא מהמצב שלנו ככה".

למרות שרשמה משחק רביעי ללא ניצחון, ארגנטינה נהנתה מההפסד של פרגוואי והתיקו של קולומביה מול צ'ילה והיא רחוקה רק נקודה מהמקום ממנו עולים למונדיאל. מסי ניסה לשאוב מכך אופטימיות כשאמר: "עם כל הדברים השליליים, הגורל שלנו עדיין בידינו ואם ננצח את קולומביה נהיה במצב של העפלה. אסור לנו לאבד עוד נקודות, במיוחד בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully