וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "כשאיברהימוביץ' הגיע ליובנטוס שערים לא היו ב-DNA שלו"

האיטלקי שאימן את זלאטן ביובה טוען שהוא תרם רבות להתפתחותו: "שמתי לב שהבעיטה שלו לא טובה כל כך, הראיתי לו סרטונים של ואן באסטן והוא שמע לעצתי להיות נחוש יותר מול השער"

פאביו קאפלו עם זלאטן איברהימוביץ' ב-2006. AP
"רציתי להביא אותו כבר לרומא". קאפלו עם זלאטן/AP

זלאטן איברהימוביץ' הוא ללא ספק אחד מגדולי החלוצים באירופה בעשור האחרון. השבדי זכה באליפויות באייאקס, יובנטוס, אינטר, ברצלונה, מילאן ופריס סן ז'רמן תוך שהוא מרשית בכמויות מרשימות וגם העונה, למרות פתיחת עונה מאכזבת של מנצ'סטר יונייטד הוא כבש כבר שישה שערי ליגה. למרות זאת, מאמנו ביובה פאביו קאפלו טוען שנדרשה לו לא מעט עבודה כדי להפוך אותו לשחקן שכולנו מכירים ואוהבים היום.

"ראיתי אותו בפעם הראשונה כאשר הוא שיחק ברומא וזיהיתי שיש לו טכניקה מדהימה", סיפר האיטלקי, "רציתי להחתים אותו ברומא אך החלק הקדמי שלנו היה עמוס בשחקנים כמו גבריאל בטיסטוטה, פרנצ'סקו טוטי, וינצ'נזו מונטלה, מרקו דלבקיו ואנטוניו קסאנו, אך שלא ניסינו ללכת עליו. כשהגעתי ליובנטוס ביקשתי להחתים אותו כי אף פעם לא ראיתי שחקן עם כזה כוח פיסי שיש לו כאלו יכולות טכניות".

"אחרי חודש ביובה", המשיך, "שמתי לב שהבעיטה שלו לא טובה כל כך ושקשה לו במשחק הגובה. הוא בחור מאוד גאה והוא התחיל לעבוד מאוד קשה כדי להשתפר. כיבוש שערים לא היה אז ב-DNA שלו, הוא נהנה יותר לחלק אסיסטים. הוא שמע לעצתי להיות נחוש יותר מול השער והפך לסקורר אמיתי. הוא צנוע, אבל גם מאוד אוהב להיות מספר אחד".

על השמועה שקאפלו שינה את זלאטן בזכות קטעי וידאו של ואן באסטן: "זה נכון מאוד. אחרי חודשיים ביובה אמרתי לו שיש לו אותן יכולות טכניות כמו לוואן באסטן והראיתי לו כיצד הוא נהג לנוע ברחבה, הוא הבין מה שצריך ואני חושב שאת התוצאות ניתן לראות היום".

עוד בנושא

תעשה את ארגנטינה גדולה שוב: ליאונל מסי נקרא להצלת הנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully