וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק רד בולס הודיעה: עומר דמארי חוזר ל-RB לייפציג

אחרי שהודחה מפלייאוף ה-MLS, הקבוצה מהתפוח הגדול קיימה מסיבת עיתונאים ובה המנהל המקצועי סיפר כי החלוץ הישראלי, שהושאל לחצי עונה, ישוב כעת לקבוצה שמדהימה את הבונדסליגה

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. GettyImages
חמש הופעות, שער אחד. דמארי/GettyImages

המנהל המקצועי של ניו יורק רד בולס מה-MLS, קבוצתו של עומר דמארי, הודיע היום (חמישי) במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה לכבוד סיום העונה כי החלוץ הישראלי ישוב לקבוצתו המקורית כעת, RB לייפציג.

דמארי, שהחל את העונה הנוכחית ברד בול זלצבורג האוסטרית, הקבוצה השלישית שבבעלותו של קונצרן הענק, הספיק לרשום חמש הופעות בלבד במדי ניו יורק, כשהוא כובש שער בודד, במסגרת ליגת האלופות של הקונקאק"ף.

מעבר לכך, הוא לא זכה ליותר מדי קרדיט בחלק התקפי אותו מוביל בראדלי רייט פיליפס, אחד הכוכבים הגדולים ב-MLS בשנים האחרונות. ניו יורק, שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון במזרח, הודחה מהפלייאוף כבר בסיבוב הראשון לאחר שהפסידה 3:1 בסיכום שני המשחקים מול מונטריאול אימפקט. במשחק הראשון, בקנדה, דמארי נכנס כמחליף בדקה ה-82 והורחק, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, מה שמנע ממנו להיות בסגל לגומלין.

לא ברור כמה קרדיט יקבל כעת דמארי בלייפציג, שעלתה העונה לבונדסליגה ופתחה את הקדנציה שלה שם בסערה. לאחר עשרה מחזורים, לייפציג במקום השני, עם 24 נקודות במאזנה, בדיוק כמו המוליכה באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully