וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילי: "זה הזמן להתעורר". צירבס: "פנאתינייקוס מאוד מחוברת"

10.11.2016 / 10:05

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק ביוון (21:15, ספורט 5) אחרי שבוע לא מוצלח. סילי: "נוח לי גם בעמדת הרכז". צירבס: "פאו קבוצת פיק-אנד-רול מצוינת עם חיבור טוב בין הרכזים לגבוהים"

מערכת וואלה!

בווידאו: משחק מקדים

לאחר ההפסד לברצלונה ביורוליג והניצחון הדחוק על מכבי אשדוד בליגה, מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 21:15, ספורט 5) אצל פנאתינייקוס במסגרת המחזור השישי ביורוליג. גל מקל, החולה בשפעת לא הצטרף לקבוצה, כך גם סילבן לנדסברג שסובל מכאבים בקרסול.

הגארד די ג'יי סילי אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות יותר מודעים ואסרטיביים בפן ההגנתי. אולי היינו קצת עייפים או רגועים מדי מול אשדוד, אבל עכשיו צריך להתעורר. באופן אישי אני מנסה להוות דוגמה. לעשות את שלי ולגרום לחברים שלי לעשות את החלק שלהם בשני צדי המגרש. בהחלט נוח לי גם בעמדת הרכז, שיחקתי בה בשנה שעברה בדי ליג"

מאיק צירבס הוסיף: "כל הקבוצות ביורוליג נהדרות. המצ'-אפ מול פאו הוא לא רק בין הגבוהים, אלא בין כולם. יש להם שחקנים טובים ולא הולך להיות מאבק קל. כמובן שהתפקיד שלי הוא לנסות לעצור את הגבוהים מולם אני מתמודד. פנאתינייקוס מאוד מחוברת ויש חיבור בין הרכזים לגבוהים - היא קבוצת פיק אנד רול מצוינת. הישיבה על הספסל? כמובן שהייתי מעדיף לפתוח, אבל זה לא רע לעלות כמחליף. יש יתרונות בכל דבר. אני שחקן קבוצתי, כך שחשוב לי שהקבוצה תשחק טוב".

שחקן מכבי תל אביב מאיק צירבס. אדריאן הרבשטיין
"כמובן שהייתי מעדיף לפתוח, אבל זה לא רע לעלות כמחליף". צירבס/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully