וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טרה קלי חתם לחודשיים בקבוצה

10.11.2016 / 8:27

הסגולים השלימו את צירופו של הגארד האמריקאי (31, 1.83) ששיחק בעבר באליצור אשקלון, כדי לאפשר לפול דילייני להחלים מהפציעה בכתף שמונעת ממנו לשחק. קלי ישחק כבר ביום שני מול חיפה

טרה קלי שחקן מכללת דרום קרוליינה. Mark Humphrey, AP
שוב בישראל. קלי/AP, Mark Humphrey

הפועל חולון הודיעה הבוקר (חמישי) על החתמתו של הגארד, טרה קלי, לחודשיים הקרובים. קלי מגיע במקומו של פול דילייני, שעל פי הודעת הקבוצה עבר השבוע בדיקה רפואית נוספת לכתפו הפגועה וקיימת אי וודאות לגבי אורך תקופת ההחלמה שלו. על כוונתם של הסגולים לצרף שחקן במקומו של פול דילייני, פורסם לראשונה אתמול בוואלה! ספורט. קלי ינחת היום בישראל ויצטרף מחר לאימוני הקבוצה, לקראת משחק הליגה נגד מכבי חיפה ביום שני הקרוב.

קלי (31, 1.83) הוא בוגר אוניברסיטת דרום קרוליינה משנת 2007, ואת הקריירה המקצוענית שלו פתח בציבונה זאגרב. בעונת 2008/9 הגיע לאליצור אשקלון ורשם באותה עונה 9.6 נקודות למשחק. הוא זכור בעיקר מסל הניצחון שלו, ממשחק מספר אחת ברבע גמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב ביד אליהו. אחרי הקדנציה באשקלון, החל לנדוד בעולם כששיחק בין היתר בסין, לבנון, בלגיה, ליגת הפיתוח של ה-NBA, ונצואלה, הליגה האיטלקית השנייה, פורטו ריקו וטורקיה. את העונה שעברה פתח בליגת הפיתוח, ובמהלך העונה עבר לבליקסיר מהליגה השנייה בטורקיה, היה בין השחקנים המובילים של הקבוצה והוביל אותה לעלייה לליגה הראשונה, עם 16 נקודות ו-7.2 אסיסטים למשחק.

הסגולים פתחו את העונה בצורה טובה מאוד עם ארבעה ניצחונות בחמשת מחזורי הפתיחה, כשההפסד היחידי הגיע נגד מכבי תל אביב בחוץ, כשהם בסגל חסר במיוחד. הקבוצה ניצחה בתחילת השבוע את הפועל ירושלים 76:99, תוך כדי הצגת משחק כדורסל מצוין. בשמינית גמר גביע המדינה, חולון תשחק נגד הפועל אילת בביתם.

בעלי הפועל חולון שלמה אייזיק: "כרגע המטרה היא גמר גביע המדינה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully