וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: טרה קלי צפוי להצטרף לקבוצה בחוזה לחודש

9.11.2016 / 12:25

בקבוצה החליטו לתת מנוחה ארוכה לפול דילייני שסובל מפציעה המגבילה אותו מאוד, ולא מעוניינים שיחזור מהר מדי ויחמיר את מצבו. אקס אשקלון, ששיחק אשתקד בטורקיה, במגעים עם חולון

one

הפועל חולון צפויה לצרף בקרוב גארד זר לתקופה של חודש כדי למלא את השורות בעקבות הפציעה של פול דילייני. ראשי הקבוצה נפגשו אמש (שלישי) לישיבה בה הוחלט לצרף שחקן כדי לאפשר לדילייני מנוחה בעקבות הפציעה בכתף שמפריעה לו מהשבוע הראשון של העונה. המועמד המוביל לתפקיד הוא טרה קלי (31, 1.83), ששיחק בעונת 2008/9 באליצור אשקלון.

קלי שיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בטורקיה ועלה עם קבוצתו ליגה כשהוא רושם 16 נקודות ו-7.2 אסיסטים למשחק. בחולון מקווים לסגור את העסקה עוד היום ולהנחית אותו עד למשחק הליגה נגד מכבי חיפה. בקבוצה העריכו במהלך השבוע כי דילייני יהיה כשיר למשחק הליגה נגד מכבי ראשון לציון, אך החשש הוא כי אם יחזור מהר מדי הפציעה עשויה לשוב, והם מעדיפים לתת לו מנוחה ארוכה יותר כדי שיהיה כשיר להמשך העונה.

דן שמיר הפועל חולון. ברני ארדוב
עם הפנים קדימה. שמיר/ברני ארדוב

בינתיים במועדון קיבלו בסיפוק את הגרלת שמינית גמר גביע המדינה שסידרה להם משחק ביתי נגד הפועל אילת. "מה שחשוב שמדובר במשחק בית, שזה כבר יתרון מבחינתנו", אמר אחד מאנשי הקבוצה אמש. כזכור, הבעלים שלמה אייזיק מעוניין מאוד כי הקבוצה תלך רחוק גם בגביע, אחרי פתיחת העונה הנהדרת בה ניצחה הקבוצה בארבעה מחמשת מחזורי הפתיחה, ובראיון לוואלה! ספורט אמר: "יש לנו עוד משימה, אני לא מוותר על גביע המדינה, זאת משימה שאנחנו נגועים בה, היא ברת השגה, עם הגרלת נכונה נשתגע על הגביע. אמרתי את זה לשחקנים, המשימה כרגע מבחינתי זה גמר גביע המדינה".

עדכון ראשון: 10:13

עוד באותו נושא

בעלי הפועל חולון שלמה אייזיק: "כרגע המטרה היא גמר גביע המדינה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully