וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו חתם על חוזה לכל החיים עם נייקי, צפוי להרוויח כמיליארד דולר

אחרי שהאריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2021, הודיע הפורטוגלי על המשך ההתקשרות עם חברת הענק. טוני קרוס נפצע באימון, סובל משבר בכף רגלו וצפוי להיעדר בין שישה לשמונה שבועות. יחמיץ את המפגשים מול ברצלונה ואתלטיקו מדריד

one

איזה שבוע עובר על כריסטיאנו רונאלדו. כוכב ריאל מדריד, שהאריך את חוזהו במועדון עד שנת 2021, הודיע הערב (שלישי) כי חתם על חוזה חדש עם נייקי, חוזה לכל החיים ששוויו מוערך ביותר מכמיליארד דולר. רונאלדו, שחתום אצל נייקי מאז 2003, חשף כי החוזה הוא לכל החיים בדומה למייקל ג'ורדן.

בשורות קצת פחות טובות עבור ריאל מדריד מגיעות מכיוונו של טוני קרוס, אשר סובל משבר מכף רגלו וייעדר בין שישה לשמונה שבועות מהמגרשים. הקשר נפגע במשחק הליגה האחרון מול לגאנס, אך השלים לבסוף 90 דקות, היום התבררה חומרת הפציעה. קרוס יחמיץ את הדרבי מול אתלטיקו מדריד וקרוב לוודאי גם את הסופר קלאסיקו מול ברצלונה בתחילת החודש הבא. יותר מכך, קיים סיכוי סביר שלא יחזור לשחק בשנת 2016.

קרוס שימש מאז פציעתו הקשה של קסאמירו בפתיחת העונה כחולייה ההגנתית בקישור של זינדין זידאן ובהחלט ייחסר בתקופה הקרובה, שכן הברזילאי לא קרוב עדיין להחלמה. הגרמני מצטרף לפפה, קארים בנזמה וסרחיו ראמוס הפצועים גם הם, אך לא הכל שחור בגזרת הפציעות בריאל - לוקה מודריץ' שנעדר בשבועות האחרונים חזר לאימונים מלאים.

בנושא אחר, בספרד מדווחים כי חאמס רודריגס יעבור ליובנטוס בחלון ההעברות בינואר. הקולומביאני, שלא מרוצה מכמות הדקות לה הוא זוכה בריאל, קושר כבר בקיץ עם אלופה איטליה אך המעבר לא יצא אז אל הפועל.

עוד בנושא

דיווח בברצלונה: החוזה החדש של מסי תקוע בגלל בית המשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully