וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גארת' סאות'גייט יתמנה למאמן הקבע של נבחרת אנגליה

אחרי שמונה למאמן זמני בעקבות פרשת סם אלרדייס והשיג ארבע נקודות משני משחקים, סאות'גייט צפוי לקבל את התפקיד הקבוע לאחר משחק מוקדמות המונדיאל מול סקוטלנד ומשחק ההכנה מול ספרד

גארת' סאות'גייט המאמן הזמני של נבחרת אנגליה. GettyImages
הרשים את ראשי ההתאחדות. סאות'גייט/GettyImages

גארת' סאות'גייט, שמונה למאמן נבחרת אנגליה באופן זמני אחרי פרשת סם אלרדייס ופיטוריו, צפוי לקבל את מינוי הקבע ולהמשיך לעמוד על הקווים של נבחרת שלושת האריות אחרי המפגש במוקדמות המונדיאל מול סקוטלנד ומשחק הידידות מול ספרד. על פי דיווחים באנגליה, סאות'גייט הרשים את ראשי ההתאחדות במשחקים שניהל מול מלטה וסלובניה (ארבע נקודות) בקמפיין המוקדמות ואלא אם יקרה משהו קיצוני שישנה את דעתם הוא יישאר בתפקיד.

גם המאמנים שרואים את עצמם כמועמדים לתפקיד ושקיוו לזכות בו אחרי תקופת הניסיון קיבלו מסרים ממקורבים למקבלי ההחלטות בהתאחדות לפיהם בלם העבר של הנבחרת ימשיך בתפקיד, ואחת הסיבות המרכזיות לכך היא התנהלותו מול הקפטן ויין רוני. סאות'גייט הותיר את רוני מחוץ להרכב במשחק המוקדמות מול סלובניה, וכעת עם פציעתו של דלה עלי ייתכן ויצטרך אותו על הדשא. מבחינת ראשי ההתאחדות ההתנהלות הדיפלומטית שלו עם המצב תאפשר לו להשתמש בקפטן כאוות נפשו מבלי לחשוש מההשלכות של ניפויו במשחק הקודם.

הפסד מפתיע לסקוטלנד ייצור דילמה לא פשוטה עבור האנגלים. ארסן ונגר תמיד היה המינוי החלומי שלהם אך הוא דחה את ההצעה שקיבל לפני מינויו של אלרדייס וצפוי להאריך את חוזהו בארסנל, ורשימת האלטרנטיבות לסאות'גייט לא משופעת בשמות מרשימים במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully