וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ר.ב. לייפציג מתכננת לבנות אצטדיון שיכיל 70 אלף מקומות

הפתעת העונה בגרמניה חושבת בגדול ועל פי דיווח בבילד לא מסתפקת באצטדיון הנוכחי שלה, שמכיל 45 אלף מקומות. למרות זאת, ראש עיריית לייפציג הכחיש וטען שהקבוצה תישאר באצטדיון הנוכחי

אצטדיון הרד בול ארנה בלייפציג. GettyImages
בקרוב בבית חדש? אצטדיון הרד בול ארנה/GettyImages

ר.ב. לייפציג היא בלי שום ספק ההפתעה הגדולה של אירופה עד כה העונה. הקבוצה שהוקמה רק לפני שבע שנים, נמצאת במקום השני בבונדסליגה כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין המוליכה באיירן מינכן. היום (שני) מתפרסם בבילד כי הקבוצה, ששייכת לתאגיד משקאות אוסטרי, תבנה אצטדיון חדש שמכיל 70 אלף מקומות. האצטדיון הנוכחי של לייפציג "הרד בול ארנה" מכיל 45 אלף מקומות בלבד ונראה שהוא קטן מלהכיל את הביקוש האדיר שיש לכרטיסים למשחקים.

האצטדיון, שנקרא בעבר צנטראלשטאדיון (אצטדיון המרכז או האצטדיון המרכזי) היה היחיד מגרמניה המזרחית לשעבר שאירח משחקים בגביע העולם שנערך בגרמניה ב-2006, כמו גם בגביע הקונפדרציות שנערך במדינה שנה לפני כן. לשם כך, הוא עבר שיפוצים מקיפים בין דצמבר 2000 למרץ 2004. עם זאת, כעת נראה שהוא קטן מדי עבור הקבוצה שנמצאת בצמיחה אדירה ומושכת למשחקיה כמות גדולה של אוהדי כדורגל מגרמניה המזרחית לשעבר.

ראש עיריית לייפציג הוציא הודעת הכחשה לכך שהקבוצה והעירייה פנו אל הנהלת הבונדסליגה במטרה לבנות אצטדיון חדש: "הרד בול ארנה הוא אצטדיון שאפשר להגיע אליו ברגל מתחנת הרכבת ויש אליו דרכי גישה נוחות. מעל הכול, האצטדיון מחבר את המועדון והכדורגל לעיר ולתושבים". אם ר.ב. לייפציג תרצה לבנות אצטדיון חדש עם תכולה של 70 אלף מקומות, זה יהיה כנראה בפאתי העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully