וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נהדרת", "מרגשת", "פנטסטית": ליברפול סוחפת את אנגליה

ליברפול המרשימה ממשיכה לגרוף מחמאות לאחר שעלתה לפסגת הפרמיירליג. שירר: "פירמינו? כל מה שאפשר לבקש מחלוץ". ראש: "אם נהיה ראשונים גם אחרי חג המולד, אפשר לדבר על אליפות". מרפי: "השחקנים גרמו לי להתרגש"

אימג'בנק GettyImages

917 ימים עברו מאז ה-14 במאי 2014, הפעם האחרונה שליברפול הייתה במקום הראשון בפסגת הפרמיירליג. אז, אותה החלקה מפורסמת של סטיבן ג'רארד אולי מנעה מהמייטי רדז אליפות מרגשת אחרי שנים ארוכות, אך אולי העונה הם יוכלו להחזיר לעצמם את התואר. בינתיים זה נראה טוב. אתמול (ראשון) ליברפול חזרה למקום הראשון אחרי 917 ימים, לאחר שהביסה 1:6 את ווטפורד.

גם השונאים הגדולים של ליברפול נאלצים לפרגן ליכולת המרשימה של הקבוצה, שכבשה 12 שערים בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, אך למרות זאת, יורגן קלופ לא יוצא מפרופורציות: "ברור שנחמד להיות במקום הראשון, זה עדיף על להיות במקום העשירי, לא? אנחנו אוספים נקודות כבר בהתחלה, וזה חשוב מאוד לקראת השליש האחרון של העונה. אנחנו צריכים להמשיך כך, ונראה איפה נסיים את העונה. אני לא רוצה לדבר על אליפות, עבורי יותר חשוב שניראה כמו קבוצת כדורגל ראויה".

עוד בנושא:

השכן שלא ישן: אדם ללאנה הפעלתן הוא שחקן מפתח עבור ליברפול של קלופ
ליברפול ראשונה בכיבושים, פירמינו לוהט, קלופ: "לא רוצה לדבר על אליפות"
ליברפול בפסגה עם 1:6 על ווטפורד, 1:3 למנצ'סטר יונייטד על סוונסי

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם לוקאס. GettyImages
יחגוג גם בסיום העונה? קלופ עם לוקאס/GettyImages

גם הפרשנים האנגלים לא נשארו אדישים. "ליברפול נראית טוב יותר מכל קבוצה בליגה כרגע", אמר איאן ראש. "תמיד נראה כאילו היא קרובה להבקעה, וזה נהדר ומרגש. אין שום סיבה שהקבוצה לא תמשיך ביכולת הזו גם במשחקים הבאים. אני חושב שאם נהיה במקום הראשון גם אחרי חג המולד, בהחלט נוכל לדבר על אליפות. יורגן קלופ מרשים אותי מאוד, הוא מאמן פנטסטי".

"30 שערים ב-11 משחקים זה נתון פשוט מדהים", הוסיף אלן שירר. "הנתון הזה מראה עד כמה החלק הקדמי של ליברפול מדהים. קוטיניו, סאדיו מאנה ואדם ללאנה היו מצוינים, אך רוברטו פירמינו היה מעל כולם כשהציג יכולת נהדרת כחלוץ מטרה. המשחק שלו פשוט היה מושלם. הוא שמר על הכדור, שיחק בנגיעה ולא הפסיק להפעיל את חבריו - כל מה שאפשר לבקש מחלוץ מטרה".

שחקן עבר נוסף שהתרשם ממשחקה של ליברפול הוא דני מרפי: "היכולת הייתה סנסציונית. כיף שליורגן קלופ יש אופציות רבות בכל עמדה במגרש. היה פשוט תענוג לצפות במשחק. הם הניעו את הכדור בצורה מסחררת, שיחקו ביצירתיות וגרמו לי להתרגש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully