וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סביליה: "מסי חייזר, בלתי ניתן לעצירה", סוארס: "הוא שוב עשה את ההבדל"

ברצלונה קיזזה את הפער מהפסגה, ובשורות האנדלוסים החמיאו לפרעוש: "ניצח את המשחק בכוחות עצמו". פיקה: "הטוב בעולם מאז 2009, מעל השאר", וגם: תקרית הנעל של מסי וכוכבי משחקי הכס הגיעו לרמון סאנצ'ס פיחואן

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 1:2 את סביליה

בתחילת העונה פנטז חורחה סמפאולי לנצח את ברצלונה. מאמן סביליה, שנחשב לאחד המעריצים המושבעים של האימפריה מקטלוניה, ספג אמש (ראשון) את ההפסד השלישי שלו מול האלופה. אחרי שנכנע בצמד מפגשי הסופרקופה, סמפאולי וסביליה שלו היו חלק ממפגש בקצב מהפנט בסיומו ליאונל מסי חייך אחרון עם 1:2 יקר ברמון סאנצ'ס פיחואן.

מלבד השערים והקאמבק הגדול, אירוע נוסף שזכה לתשומת לב לאחר המשחק הוא הכרטיס הצהוב הקצת מוזר שקיבל מסי. הפרעוש תוקל על ידי סטיבן אנזונזי במהלך המשחק, ואיבד את אחת מנעליו. כשהוא על כר הדשא, ניסה לנעול את הנעל כשהשופט סנטיאגו חאימה החליט לשלוף לו כרטיס צהוב על בזבוז זמן. הארגנטינאי לא אהב זאת, זעם על השופט וזרק את הנעל לכיוון הספסל בזעם.

עוד בנושא:

ברצלונה ניצחה 1:2 בחוץ את סביליה ושמרה על המקום השני
שיא שלילי לרונאלדו, ריאל מדריד הודיעה: "כריסטיאנו חתם עד 2021"

seperator
לואיס סוארס שחקן ברצלונה (מימין) עם ליאונל מסי. רויטרס
חוגגים. סוארס ומסי/רויטרס

האלופה הצליחה להתאושש מההפסד במנצ'סטר לסיטי ועם ניצחון יקר שמרה על פער שתי נקודות מריאל מדריד, בפסגה. ג'רארד פיקה, שלא הצליח להתאושש בזמן למפגש, צייץ בסיום: "אם כדור הזהב ניתן לשחקן הטוב ביותר בעולם, מסי צריך היה לזכות בו בכול שנה מאז 2009. הוא ברמה אחרת מכל השאר". הפרעוש היה קטלני ועם שער מבריק במחצית הראשונה החזיר את האורחת לעניניים עם שער ליגה שמיני, במחצית השנייה בישול מבריק סידר ללואיס סוארס מקום לצד מסי בטבלת הפיצ'יצ'י ונעל את ההצעה של לואיס אנריקה.

נשיא סביליה, חוסה מריה דל נידו, סיפר בסיום: "מסי בלתי ניתן לעצירה. מדובר בחייזר שנמצא על כדור הארץ ואי אפשר להפריע לו. לבארסה יש את לאו, ולנו אין - זה סיכום המשחק, וכאן נמצא ההבדל. אי אפשר לנצח את מסי, אי אפשר. הוא מנצח את המשחקים בכוחות עצמו". סמפאולי הוסיף: "צריך לחלק שני כדורי זהב כל עונה. אחד למסי, ואחד לשחקן לכל השאר. בלתי נתפס מה שלאו עשה במשחק, לא הצלחנו לעצור אותו כי זה בלתי אפשרי". וינסנט איבורה קינח בסיום: "פגשנו את השחקן הטוב בהיסטוריה, זה נוגד את ההיגיון לעצור את מסי".

"אנחנו נראים הרבה יותר טוב", ציין סרג'יו בוסקטס. "אספנו נקודות חשובות מאוד באחד המגרשים הקשים בספרד. הצהוב של מסי? הוא ביקש מהשופט רשות לגשת לספסל כדי להחליף את הנעל, הוא אמר לו כן, אבל לאחר מכן אני לא יודע מה הוא רצה ממנו. הוא לא יכול היה לדרוש ממנו לרוץ לספסל, כאב לו והוא היה בלי נעל. הכרטיס הצהוב אבסורדי". סוארס חגג בסיום: "היה לנו קשה ולעיתים צריך לשחק בצורה מסוימת כדי לנצח משחקים, פגשנו יריב קשה ולמזלנו היה לנו את לאו, שעשה את שוב את ההבדל".

לואיס אנריקה הוסיף: "התגברנו על משוכה קשה ואנחנו ראויים לניצחון. זה החומר שממנו עשויים שחקני ברצלונה, אני מרוצה מאוד מדניס סוארס. הוא הוכיח לי ולצופים כמה הוא חיוני עבורנו". בקטלוניה חגגו: "על כס המלך יושב אחד - מסי", טען 'ספורט' המקומי. 'אל מונדו דפורטיבו' בחר להחמיא: "מסי שוב דאג לרמונטדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully