וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר מחכה להפועל תל אביב: "הלוואי שננצח ואני אכבוש"

6.11.2016 / 7:38

סאבו ("מי שאומר שאני לא רוצה להיות כאן - שקרן") מתעמת עם אוהדים, קלאודמיר עשוי לעזוב, אודל מאכזב, אבוחצירה הועלם על ידי המאמן. שכטר ובית"ר לוקחים אוויר אחרי רעננה ומחכים ליריבה הוותיקה, בן שמעון תפקד היטב תחת הלחץ, אבל לא מעט בעיות מעיקות על בית"ר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. רן בן שמעון הגיע למשחק אתמול (שבת) נגד הפועל רעננה באחת הסיטואציות הקשות בהן היה כמאמן. ה-2:2 מול בני יהודה בטדי ביום שני האחרון העלה את מד הלחץ בבית"ר ירושלים ויצר סיטואציה לפיה עוד משחק כושל, רגע לפני שהפועל תל אביב מגיעה לטדי, הייתה מובילה לכך שגם הגב הגדול של אלי טביב כבר לא יוכל לשמור אותו בתפקיד. לזכותו של בן שמעון, ייאמר שהוא התמודד יפה עם המצב והעלה למגרש קבוצה אנרגטית, לוחצת וכזאת שייצרה מצבים כדי לנצח. בהתחשב במתח והלחץ שליוו את בית"ר ירושלים בימים האחרונים, מדובר בהישג.

בן שמעון התייחס לכך לאחר המשחק: "לבוא בתקופות כאלה ולשחק משוחרר ודי טוב, להיות מחויבים, ללחוץ ולהגיע למצבים, זה לא פשוט. כשמחמיצים פנדל בדקה ראשונה, זה יכול לגרום לדכדוך ולפגוע וזה לא קרה. זאת עדיין תחילת הדרך, נצטרך להרים את הביטחון הזה ולייצר מומנטום, אין ברירה אחרת. בסופו של דבר, רצף ניצחונות ייתן את העוצמה, אבל אני גאה מאוד בשחקנים על איך שהתמודדות היום". על החיבוק מהשחקנים, שקפצו עליו בסיום, אמר בן שמעון: "אני תמיד מרגיש שהשחקנים נאמנים למועדון ולדרך. הם בוגרים וגם הם עוברים תקופה לא קלה. יש פער אדיר בין מה שקורה בחוץ ומה שקורה בפנים. אני סומך על השחקנים ומקווה ללכת איתם לדרך ארוכה".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. יוסי ציפקיס
זה לא היה מרשים, אבל זה הספיק כדי להציל את בן שמעון/יוסי ציפקיס

2. איתי שכטר אמנם שבר את הבצורת בשבוע שעבר, אך כאחד השחקנים הבכירים במועדון הוא לוקח את הלחץ על הכתפיים. כמה דקות לסיום המשחק אתמול, שכטר חשש לאבד את הניצחון וניסה להעיר את הקהל: "רציתי להעיר את כולם, כדי שננצח את המשחק הזה, אפילו בשיניים. היינו חייבים את זה. הייתה תקופה לחוצה, מי שנמצא כאן יודע שזה מועדון לחוץ מאוד. גם את בני יהודה היינו צריכים לנצח וזה לא הלך. הדבר הכי חשוב הוא שהתמודדנו עם המצב. אנחנו קבוצה חזקה עם חדר הלבשה טוב, חבר'ה שאוהבים אחד את השני וגם בימים קשים נצטרך להרים את עצמנו". בעוד שבועיים יפגוש שכטר לראשונה את הפועל תל אביב במדי בית"ר ירושלים. כאשר נשאל האם יחגוג, אם יבקיע, אמר: "אני מקווה מאוד לנצח את הפועל תל אביב בבית, זה חשוב גם לאוהדים וגם לשחקנים. אני לא מתייחס לעצמי באופן אישי, הלוואי שננצח ואבקיע. הכול יהיה בסדר".

שכטר הוסיף: "כולם רוצים בית"ר חזקה וטובה. אם היינו מנצלים את ההזדמנויות שלנו בחלק הראשון של המשחקים, היינו עם הרבה יותר נקודות. רן מגיע שעתיים לפני כולם והולך שעתיים אחרי כולם, נותן הכול כדי שתהיה קבוצה טובה. אנחנו צריכים להשלים את זה ולעשות את העבודה שלנו על המגרש, להיות ביחד גם ברגעים פחות נעימים. נעבוד קשה ונוביל את בית"ר קדימה. אני חושב שהתקשורת יצאה קצת מפרופורציות, בבית"ר, מכל דבר קטן עושים ביג דיל. אם יש תוצאות פחות טובות, כולם עצבניים ולחוצים ואז דברים קורים. יש לנו קבוצה בריאה, אני מקווה שעברנו את הימים הקשים ואנחנו הולכים לייצר משהו טוב בקרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר, שוער הפועל רעננה אריק ינקו. יוסי ציפקיס
מחכה להפועל תל אביב. שכטר/יוסי ציפקיס

3. עם כל הכבוד לשכטר, הסיפור סביב בית"ר ירושלים בימים אלה הוא הזרים. החלק החיובי הוא חסוס רואדה, שכבש שער שלישי העונה ואמר בסיום: "אף פעם לא הבקעתי שלושה שערים בעונה אחת, אולי אצליח להבקיע עוד כמה". אריק סאבו סיפק אתמול את מה שאולי היה משחקו הטוב הראשון בקבוצה ובבית"ר ירושלים אמרו: "פעם ראשונה שנראה היה שבאמת יש לו חשק". הסלובקי עובר תקופה לא קלה. הוא ואשתו זוכים להרבה גידופים ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה ואפילו אחרי הניצחון אמש, כאשר ירד לכיוון חדר ההלבשה, מספר אוהדים קיללו אותו והוא כמעט הגיב. סאבו חזר ואמר לאנשי המועדון: "מה שהיה בקיץ זה היסטוריה. מי שאומר שאני לא רוצה להיות כאן עכשיו הוא שקרן. אני עושה הכול בשביל בית"ר ובשביל הקריירה שלי. הייתה לי שנה קשה בפאוק והגעתי בלי כושר. לאט לאט אני מרגיש הרבה יותר טוב".

קלאודמיר זכה לשריקות בוז בכל נגיעה בכדור. ההסתבכויות מחוץ למגרש והעובדה כי לא קם בזמן לאימון היו הקש ששבר את גב הגמל. במקרה הקודם, של נהיגה בשכרות בשנה שעברה, הקהל סלח לברזילאי כי יומיים לאחר מכן הקבוצה ניצחה את מכבי חיפה בחוץ והמשיכה לרצף חיובי. אבל כאשר אין תוצאות, הקהל לא שוכח דברים כאלה וכרגע הברזילאי מסומן. לא במקרה בן שמעון הוציא אותו במחצית, לאחר שהבין שעם האנרגיות השליליות שהיו סביבו, הוא לא יכול לתפקד. אגב, קלאודמיר עצמו טוען כי לא בילה בלילה שלפני האימון אליו לא התעורר וכי חש ברע לאורך הלילה ולכן לא הגיע. נראה שכעת הוא יאבד את מקומו בהרכב וייתכן שגם את מקומו בסגל כבר בינואר, אם לא יחול שינוי בהתנהלותו וברמת משחקו.

ז'והאן אודל החטיא את הפנדל בדקה השנייה והתקשה להיות משמעותי בהמשך המשחק. לא בשביל זה הביאו אותו כמחליף לניקיטה רוקאביציה ובקבוצה מצפים ממנו לשיפור משמעותי כבר במשחקים הקרובים. מרסל הייסטר חזר לחייך אתמול ועל אף העובדה שיעמוד לוועדת משמעת, הוא חוזר וטוען בפני אנשי המועדון כי באותו אימון בו נשלח לחדר ההלבשה על ידי בן שמעון, הוא פשוט לא שם לב שקוראים לו חזרה ובסך הכל מדובר באי הבנה.

ויש גם את לוקאס מוראייס, הברזילאי הנבחן. אתמול הוא ישב ביציע הכבוד בטדי ובעיקר צילם וידיאו של היציע המזרחי. מוראייס נראה טוב באימונים וביום חמישי תערוך הקבוצה משחק אימון נגד הפועל אשקלון, אשר אחריו אמורה להתקבל החלטה לגביו. הוא גדל במועדון הפאר הברזילאי בוטאפוגו, אולם מה שחווה באימון המפוצץ ביום שישי בבית וגן היה חדש בשבילו: "זה היה מטורף", סיפר, "גם בבוטאפוגו יש קהל משוגע, אבל לא מתקרבים למתחם, הם לא יכולים. גם שרפו שם דברים. מצד שני, זה רק מראה לי שיש כאן טירוף ואמוציות שאני רוצה להיות חלק מהם".

אריק סאבו, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
האוהדים לא מרוצים. סאבו/יוסי ציפקיס

4. רן בן שמעון לא הזמין 18 שחקנים למשחק, אלא 20. טל כחילה לא היה ביניהם למרות זאת ונראה כי המאמן החליט לוותר על הבלם. השניים שנופו ברגע האחרון היו שמעון אבוחצירה ואבישי כהן. ברור שההחלטה לגבי אבוחצירה אינה מקצועית, שכן הקבוצה הופיעה למשחק ללא חלוץ מחליף. לאן זה יילך מכאן? התוצאות הרעות מובילות למתיחות והרבה דברים מתפוצצים, אבל כאשר חוזרים לנצח, גם האווירה בהתאם וסביר להניח שכבר במשחק הבא החלוץ יחזור לסגל.

5. מחליפים. בשבוע שעבר במשחק נגד בני יהודה, לאחר שהיריבה עלתה ל-2:1, הרגליים של שחקני בית"ר ירושלים רעדו. מי שהשתחררו וניסו לעשות משהו היו שני המחליפים, עידן ורד ולידור כהן, ששיחק בשמאל. גם אתמול הכניסה של ורד במחצית הוסיפה אנרגיות וכהן היה זה שסיפק את הבישול לשער הניצחון של רואדה. קובי מויאל נכנס לאחר השער ודאג לאיזון במרכז השדה ולשמירה על שער היתרון. כאשר החילופים משדרגים את הקבוצה והשחקנים עולים עם המון אדרנלין ומוטיבציה אמיתית, זה משאיר מקום לאופטימיות בנוגע לעתיד הסגל הנוכחי. לפחות עד המשחק מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully