וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייר אמריק אובמיאנג: "עשיתי טעות, אני מתנצל בפני הקבוצה והמאמן"

חלוץ בורוסיה דורטמונד חזר מההשעיה, כבש רביעייה בהמבורג ורץ לחבק את תומאס טוכל, שאמר: "זו הייתה מחווה יפה, פנטסטי לאמן שחקן כמו אובה". בבאיירן מדוכדכים אחרי ה-1:1 מול הופנהיים

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד (שמאל). רויטרס
התנצל בפני הקבוצה והמאמן. אובמיאנג/רויטרס

שבוע מעניין מאוד עבר פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הגאבוני הושעה על ידי מאמן בורוסיה דורטמונד מהמשחק בליגת האלופות מול ספורטינג ליסבון לאחר שטס ללא אישור למילאנו. אתמול (שבת) הוא חזר להרכב של הצהובים-שחורים והגיב בענק עם רביעייה ובישול לעוסמאן דמבלה. מיד אחרי השער הראשון שלו בדקה הרביעית רץ אובמיאנג לחבק את טוכל.

אחרי המשחק, אמר החלוץ: "עשיתי טעות ורציתי להשלים כמו שצריך גם עם השחקנים והקבוצה, אבל גם עם המאמן". טוכל אמר: "זו הייתה מחווה יפה, לכבוש ארבעה שערים זה מעל לכל הציפיות, זה פנטסטי לאמן שחקן כמו אובה". על המשחק עצמו אמר אובמיאנג: "אני מרגיש ממש טוב, אני שמח מאוד. זה היה יום מיוחד מאוד עבורי. אחרי שלא הצלחנו לנצח בכמה משחקי ליגה ברציפות, זה היה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו היום. כל הקבוצה בכיוון הנכון. אני במיוחד כי עשיתי טעות לפני המשחק נגד ספורטינג. אני רוצה להתנצל בפני כל החברים שלי לקבוצה. מעולם לא כבשתי רביעייה ולכן לקחתי את הכדור אחרי המשחק".

בבאיירן מינכן היו הרבה פחות מאושרים. הבווארים סיימו ב-1:1 ביתי מול הופנהיים אחרי שספגו שער מוקדם והצליחו לחזור בזכות שער עצמי. קרלו אנצ'לוטי אמר אחרי המשחק: "התקשינו קצת בהתחלה ולא הצלחנו להתמודד היטב עם הלחץ של הופנהיים. במחצית השנייה שיחקנו באינטנסיביות גבוהה יותר, עם גישה ועם איכות גבוהה יותר. הגיע לנו לנצח, אבל זה הכדורגל, לפעמים אין לך מזל". מאטס הומלס: "הופנהיים הייתה אגרסיבית מאוד. סיפקנו הופעה קצת חסרת ברק, אנחנו חייבים להודות בזה. רק אחרי שספגנו מצאנו את הדרך חזרה אל תוך המגרש. היו לנו הרבה מצבים טובים במחצית השנייה ובעטנו פעמיים לקורה, היינו צריכים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully