וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסלן זר מהלאומית נהג בשכרות, ברח מהמשטרה והתהפך עם רכבו

5.11.2016 / 10:37

השחקן הבחין במחסום משטרתי אחרי שחזר מבילוי לילי, ביצע פניית פרסה והחל לברוח לכיוון השני. הוא התהפך בנתיבי איילון ופונה לבית חולים שם התגלה אלכוהול בדמו. גורם בקבוצתו: "מדובר באי הבנה, הוא לא הבין שסימנו לו לעצור". סנגורו: "לא היה ניסיון בריחה"

תאונה במחלף לה גוארדיה שבנתיבי איילון בתל אביב, 5 בנובמבר 2016. חטיבת דובר המשטרה
הרכב של השחקן הזר/חטיבת דובר המשטרה

שחקן זר מהליגה הלאומית התהפך הלילה (בין שישי לשבת) עם רכבו בנתיבי איילון, לאחר שעל פי החשד ברח ממחסום משטרתי. השחקן פונה לבית חולים, שם התגלה כי נהג תחת השפעת אלכוהול, אך למרות זאת הוא ישוחרר ולא ייעצר.

גורם בקבוצתו של השחקן שוחח עמו ואמר: "מדובר באי הבנה גדולה. השחקן עצר לבדיקת ינשוף ולאחר שביצע אותה המשיך בנסיעה מכיוון שלא הבין שאמרו לו לעצור. הוא נבהל כשהמשטרה סימנה לו לעצור, והתהפך לאחר שניסה לבצע פנייה חדה עם רכבו".

על פי המשטרה, השחקן הגיע למחסום לאחר בילוי לילי, וככל הנראה החליט לברוח מבדיקת ינשוף כשביצע פניית פרסה לכיוון נתיבי איילון. שם, באזור מחלף לה גווארדיה, כשניסה לבצע פניית פרסה נוספת, התהפך עם רכבו. השוטרים סייעו לשחקן להיחלץ מהרכב והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. זו השנה הראשונה של השחקן בישראל. שמו לא ניתן לפרסום בשלב זה.

סנגורו של השחקן, עו"ד שגיא גרינפלד, מסר: "מדובר בשחקן שהגיע לישראל לפני שבוע בלבד. מדובר באי הבנה בינו לבין השוטרים ולא בניסיון בריחה. אני בטוח שהעניין יובהר בחקירה. העובדה שהוא שוחרר כבר בשלב זה מדברת בעד עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully