וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה תוקפים את מוריניו: "הדמעות שלו זולגות רק על השחקנים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד שוב האשים את השחקנים אחרי מבוכה בליגה האירופית ובממלכה תקפו: "יש מאמן וסגל, אך הם לא אחראים בצורה שווה". זלאטן חטף: "לא מתאים לרמות האלה, גם מחיטריאן

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
רק הוא יוצא נקי. מוריניו/רויטרס

העונה המסויטת של מנצ'סטר יונייטד נמשכה גם אמש (חמישי) עם הפסד 2:1 מול פנרבחצ'ה בליגה האירופית. השדים האדומים שוב נראו חסרי רעיונות, ספגו שני שערים מדהימים מהטורקים ואיבדו את פול פוגבה, שהצטרף למצבת הפצועים. ז'וזה מוריניו, שהבהיר בתחילת הקמפיין האירופי כי הוא ושחקניו לא באמת רוצים להיות בליגה האירופית, נמצא על סף הדחה ונדמה כי היחסים שלו עם השחקנים נמצאים על סף פיצוץ.

עוד בנושא:

ז'וזה מוריניו זועם, זלאטן עלול לקבל הרחקה, גם פול סקולס תוקף

שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
בסכנת הדחה גם מהליגה האירופית. שחקני יונייטד/רויטרס

'המיוחד' שוב בחר להאשים את הגישה של השחקנים בסיום המפגש בטורקיה, דבר שעורר זעם אצל הפרשנים בממלכה. "הדמעות של מוריניו זולגות רק על השחקנים. זה נדמה שיש מאמן וסגל, אך הם לא אחראים בצורה שווה על התוצאות המאכזבות". היחס של מוריניו מזכיר במידה רבה את העונה שעברה, אז בחר המאמן להאשים את שחקני צ'לסי בתוצאות המאכזבות - דבר שחרץ את גורלו והוביל לפיטורים בפעם השנייה מהבלוז. "גם התקוות באירופה נגוזו", ביקרו בתקשורת בממלכה: "אבל את מוריניו מעניין רק המעמד שלו ולא התוצאות של הקבוצה".

בזמן שדיילי בלינד ומרקוס רוחו ספגו האשמות קשות מצד פול סקולס מיד אחרי המשחק, באנגליה מנסים לאתר את הבעיה סביב בצורת ההבקעות של זלאטן איברהימוביץ', שנתפס לופט את צווארו של סימון קיאר במהלך המפגש מול פנר. איאן רייט תהה: "אני מביט עליו והוא משחק בצורה שלא מתאימה לרמות האלה. בליברפול, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי, ארסנל וטוטנהאם אפשר לזהות חדוות משחק, אבל ביונייטד הכול נורא מדוכא ועצוב. החוזה שלו מסתיים בסוף העונה, ובקצב הזה אני בספק אם מועדון גדול ירצה בכלל להחתים אותו גם בחינם. מוריניו חסר רעיונות, איך הוא מוכן להקריב את מרכוס רשפורד בכנף, בזמן שהוא המבקיע הכי יציב של הקבוצה העונה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) מול סימון קיאר שחקן פנרבחצ'ה. רויטרס
עצבים במקום שערים. זלאטן/רויטרס

בינתיים, גם גזרת הנריך מחיטריאן אין שקט. הארמני עלה רק כמחליף ונדמה כי ההצהרות של מוריניו אודות סבלנות לגבי הקשר, לא מרשימות את מחיטריאן והוא מאבד את הסבלנות לקראת חודש ינואר, בייחוד אחרי הביקורת מצד המאמן. "הוא חייב לתרום יותר, זה פשוט מאוד. יש לנו ציפיות גדולות ממנו, אבל במקביל הרבה אפשרויות בסגל לגבי העמדות בהן הוא יכול לשחק. חואן מאטה, ג'סי לינגארד ואנתוני מרסיאל נותנים תפוקה בצורה יחסית, הוא יהיה חייב להתעלות עליהם כדי לשחק. כל שחקן בעולם היה חולם לשחק עם השחקנים שיש לי בסגל, ולנצח משחקים, אבל כל שחקן ושחקן בסגל צריך להבין שהוא חייב לתת יותר", סיכם מוריניו בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully