וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון אוגו התאכזב מכך שלא פתח: "אני לא פצוע". גם בן שהר מתוסכל

4.11.2016 / 8:09

מקורבים לניגרי הופתעו מאי שיתופו: "המאמן ביקש ממני לנוח ואני לא יכול ללכת נגדו". החלוץ קיווה לפתוח והופתע מההחלטה של בכר, וגם: הסגל הדליל שנוצר לפתע והעונש הצפוי בעקבות האבוקה ביציע

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. רויטרס
הרכב מפתיע. בכר/רויטרס

1. עוד לפני ההפסד אמש (חמישי) 2:0 בפראג, שהה בעיר עיתונאי ניגרי המקורב לגון אוגו. הקשר הניגרי חוזר לסגל הנבחרת אחרי שנה במשחק הבית מול אלג'יריה בשבוע הבא ובמולדת עוקבים מקרוב. אוגו חולם על קריירה באירופה ולא מתבייש להגיד זאת. לכן היו רבים שהופתעו מכך שאוגו לא שותף אמש, כולל מקורביו של הקשר וכמה שחקנים ניגרים שמשחקים בצ'כיה ובאו במיוחד כדי לראות אותו. מקורבים לשחקן טוענים שאוגו התאכזב מאוד מכך שלא פתח, אך קיבל זאת הבנה אחרי שיחה עם ברק בכר, שהיה זה שביקש ממנו לנוח. "אני לא פצוע ולא מרגיש פצוע", אמר למקורביו. "המאמן ביקש ממני לנוח ואני לא יכול ללכת נגדו. צריך לכבד את זה. הוא אמר לי שיש לנו משחק חשוב בליגה".

"ג'ון תמיד רוצה לשחק, אבל הוא לא התעצבן, הוא מבין שיש משימות בהמשך", אומר מקורב נוסף. גם השחקנים של באר שבע הופתעו מכך שאוגו לא פתח אך אמרו שבמצב הנוכחי הרוטציה חשובה מאוד לקבוצה וצריך לחלק את הדקות בין השחקנים.

עוד בנושא:

השלב הבא מתרחק: הפועל באר שבע הפסידה 2:0 לספרטה פראג
בכר: "משחק לא טוב שלנו, אבל ניתן הכול במפעל כל עוד יש סיכוי"

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התאכזב? אוגו/ברני ארדוב

2. בן שהר חווה דבר דומה לאוגו. כמו אוגו, גם החלוץ רצה מאוד לשחק בייחוד לאור העובדה שאשתו ובני משפחתה הגיעו לראשונה לצפות בו העונה משחק במשחק חוץ באירופה. שהר נכנס כמחליף וגילה יכולת טובה, אבל השחקן התאכזב מכך שלא נכלל ב-11 הפותחים. לא מעט שחקנים בקבוצה, אגב, חושבים שבכושר הנוכחי הוא ומאור בוזגלו צריכים לשחק בכל משחק מבלי להתחשב בעומסים.

3. בכר יצטרך להתמודד בתקופה הקרובה עם לא מעט פציעות. בקבוצה משתדלים שלא להעמיס על אובידיו הובאן שכמעט לא קיבל מנוחה מאז העונה שעברה וגם על ג'ון אוגו. וובה בראון, שסובל מכאבים עזים בברך, ייבדק בישראל וייתכן שייעדר מהמשחקים הקרובים. וזה לא נגמר כאן: מיגל ויטור עלול לנוח מול הפועל אשקלון, טוני וואקמה עדיין סובל מרגישות בשריר וגם הוא בספק וגם אליניב ברדה גם כן סובל מכאבים. כל זה מתווסף לפציעה של מאור מליקסון, שינותח לאחר המשחק מול אשקלון, ולפתע הסגל של בכר נראה דליל למדי. "יש הרבה שחקנים טובים כמו מיכאל אוחנה וגם כאלה שרוצים להוכיח עצמם כמו יובל שבתאי ומוחמד גדיר שרק חזר. יש סגל עמוק ונתמודד עם הפציעות", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הפועל באר שבע בן שהר, מאור מליקסון. יוסי ציפקיס
הרבה נעדרים. שהר ומליקסון/יוסי ציפקיס

4. אוהדי האלופה הדליקו אבוקה ביציע ויעמדו לדין. באופ"א נוטים להחמיר במקרים כאלה וזה עלול להסתיים בקנס גבוה לכל הפחות, דבר שבהנהלה לא אוהבים כמובן. 3,000 אוהדים של באר שבע יצאו לצ'כיה ולמרות ההפסד, הם מרוצים. "בסך הכל נהנינו", אומר האוהד רונן מורדוך. "היו טיולים והייתה שירה אדירה בכיכר, בכל מקום ראית אנשים מבאר שבע, זה היה מדהים".

5. אחרי שהסיכויים להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית פחתו משמעותית, באר שבע תתרכז במשחקי ליגת העל. היום אחר הצהריים תנחת הקבוצה בארץ ומחר כבר תעשה אימון מסכם לקראת המפגש עם הפועל אשקלון ביום ראשון. "עכשיו חושבים רק על אשקלון ואיך לא ליפול במוקש הזה של החזרה מאירופה. אנחנו עושים קמפיין יפה עד עכשיו. אחרי ההגרלה היו כאלה שאמרו שלא נוציא אפילו נקודה. אנחנו עדיין בתמונה להעפיל לשלב הבא וזה דבר יפה מבחינתנו", אמר שחקן נוסף בקבוצה.

ויטור מול דוצ'קאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully