וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו זועם, זלאטן עלול לקבל הרחקה, גם פול סקולס תוקף

לחץ במנצ'סטר יונייטד אחרי ההפסד בטורקיה. המנג'ר: "פנרבחצ'ה שיחקה כאילו היא בגמר האלופות, אנחנו כאילו זה משחק ידידות בקיץ". השבדי לפט את קיאר ועלול להיענש, שחקן העבר מיואש

שחקני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מה יהיה?/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד בסכנת הדחה מהליגה האירופית, לאחר שהפסידה הערב (חמישי) 2:1 לפנרבחצ'ה בטורקיה, וכעת גם לפיינורד וגם לטורקים נקודה יותר מהשדים האדומים. היה זה הפסד חוץ חמישי ברציפות של יונייטד באירופה, ובסיומו נשמע ז'וזה מוריניו כועס מאוד.

"מה שהכי מאכזב אותי זה שיש לי ניסיון גדול במשחקים מול קבוצות טורקיות. העברתי את כולו לשחקנים שלי. אם אתם משחק מולם בבית זה תמיד קל, תמיד 0:2, 0:3, 0:4, אבל בטורקיה זה סיפור אחר", אמר הפורטוגלי. "אמרתי להם לחכות, שאנחנו צריכים להיות מרוכזים, אבל התחלנו את המשחק כאילו אנחנו ישנים, והם דהרו ב-100 קמ"ש. הגיע לפנר לנצח. אנחנו שבירים, אני יודע זאת. אנחנו חייבים להיות חזקים יותר מנטלית ולהתחיל משחקים בצורה טובה יותר".

"הבעיה שלנו התחילה בגישה של כולם", הוסיף מוריניו. "הם שיחקו כאילו הם בגמר ליגת האלופות, ואנחנו כאילו זה משחק ידידות בקיץ. כדורגל זה לא רק איכות, אלא גם מאמץ, מחויבות, לתת הכל. קבוצה שסופגת אחרי שתי דקות היא קבוצה לא מוכנה, לא מרוכזת".

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 לפנרבחצ'ה בליגה האירופית

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מאבד סבלנות. מוריניו/רויטרס

ואם זה לא מספיק, הרי שזלאטן איברהימוביץ' עלול לקבל הרחקה בדיעבד, לאחר שלפט את גרונו של סימון קיאר וצרח עליו. השופט מילוראד מאזיץ' פספס את המאורע, אך אופ"א עשויה לבחון אותו פעם נוספת ולהעניש את החלוץ השבדי שהחליף את פול פוגבה הפצוע במהלך המחצית הראשונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) מול סימון קיאר שחקן פנרבחצ'ה. רויטרס
זה ייגמר בהרחקה? זלאטן לופט את קיאר/רויטרס

שחקן העבר פול סקולס היה ביקורתי לא פחות: "ליונייטד יש שתי בעיות גדולות כרגע. הם ממש מתקשים להבקיע ולנצח וכשבלינד ורוחו במרכז ההגנה הם כמעט תמיד צריכים להבקיע שלושה שערים, כי השניים הללו כל הזמן גורמים לשערי חוץ. הם לא מזהים סכנה, לא מהירים, לא פיזיים עם היריבים וזה מדאיג, כי בצד השני יונייטד לא ממש מבקיעה.

"עם שני הבלמים האלה יונייטד יכולה לספוג כל היום. יש דברים שהמאמן לא יכול לעשות, אבל כשהשחקנים עולים לכר הדשא הם חייבים להיות מוכנים וברור שהם לא היו. היו לנו שלוש שנים קשות ואני חושב שהשנתיים הקרובות עלולות להיות מאוד דומות עד שלמנג'ר יהיו עוד שלושה או ארבעה חלוני העברות. אני תוהה אם כשז'וזה לקח את התפקיד הוא חשב שהקבוצה טובה יותר משהיא באמת. אני חושב שגילינו את התשובה כעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully