וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדגרדו באוסה: "מסי מעניק לי תקווה, אנחנו לא מפחדים מאף אחד"

מאמן ארגנטינה יצא להגנתו של הקפטן לקראת המשחקים מול ברזיל וקולומביה: "מפגשים בעלי חשיבות מיוחדת, רק בגלל זה מסי קריטי עבורנו". הפרשנים בטוחים: היגואין יועדף על פני אגוארו

AP

בווידאו: ארגנטינה מפסידה לצ'ילה בגמר הקופה סנטנריו

בצל סערת ההפסד הטכנייים של פרו וצ'ילה במוקדמות מונדיאל 2018 ברוסיה, נבחרת ארגנטינה תעמוד בשבוע הבא בפני אחד השבועות החשובים ביותר שלה בשנים האחרונות. סגנית אלופת העולם תתמודד מול ברזיל וקולומביה בצמד מפגשים קריטי, שעשוי לחרוץ את גורלה בדרך לגביע העולמי.

עוד בנושא:

טרגדיה: שוערת נבחרת גמביה טבעה בחופי הים התיכון
דרום אמריקה סוערת: בוליביה לא תערער, ארגנטינה התלוננה לפיפ"א

seperator
ליאונל מסי במדי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יציל את המצב? מסי/רויטרס

בזמן שבהתאחדות הארגנטינאית מנסים לשנות את גורל ההחלטה של פיפ"א, מאמן הנבחרת אדגרדו באוסה נותר בטוח בסיכויים של האלביסלסטה בעיקר בשל גורם אחד: "ליאונל מסי חזר לשחק בברצלונה, והוא נראה במצב בריאותי נהדר. אני מאושר לראות אותו משחק, זה מעניק לי הרבה כוחות ותקווה לקראת המפגש. אנחנו צריכים לטפל בלאו בכפפות של משי, הוא חשוב עבורנו מתמיד. יש לנו משחקים קשים ובעלי חשיבות מיוחדת, רק בגלל זה מסי קריטי עבורנו".

הפרשנים בארגנטינה טענו היום (חמישי) כי הדברים הנחרצים של באוסה הגיעו בעקבות המתקפה של דניאל פסראלה בימים האחרונים ("מסי לא מתאים להיות קפטן, הייתי מעביר את התפקיד לרמירו פונטס מורי"), דווקא לפני צמד המשחקים הקריטיים. מי שצפוי לשוב לסגל הוא מרטין דמיצ'ליס, שסיפר היום: "מסי נלחם במשחק האחרון מול אורגוואי בדיוק כמו שהוא נלחם במדי ברצלונה. הפרשנים שלנו מנתחים כל דבר בצורה אובססיבית".

ליאונל מסי חלוץ נבחרת ארגנטינה עם המאמן אלגרדו באוסה. רויטרס
מתקפת נגד המבקרים. באוסה/רויטרס

חרף הלחץ הגדול על כתפייו, באוסה מלא ביטחון: "לקחתי את התפקיד הזה וידעתי מה האתגר שעומד בפניי. המצב שלנו בבית תלוי רק בנו, ואני רגוע כי השחקנים שלנו מסוגלים וצריכים להשלים את המשימה. אני אדם מאמין ולא מפחד משום אתגר, אין פי חששות. אנחנו נבחרת ארגנטינה, ואנחנו מוכנים להילחם".

בינתיים, הפרשנים בארגנטינה טוענים כי מי שצפוי להמשיך ולשתף פעולה בחלק הקדמי עם מסי הוא גונסאלו היגואין. חלוץ יובנטוס נמצא בכושר טוב בשבועות האחרונים ורק בשבוע האחרון הרשית מול האקסית נאפולי, הוא זוכה לעדיפות על פני סרחיו אגוארו, שנחשב לפרטנר מתאים יותר לפרעוש, וגם הוא נמצא בכושר הבקעה יציב במנצ'סטר סיטי.

מי שצפוי להיעדר מהסגל הוא פאולו דיבאלה הפצוע. הסיבה להתלבטות של באוסה לגבי היגואין ואגוארו היא העובדה כי שיתוף הפעולה בין השניים היה נוראי בהפסד האחרון מול פרגוואי, שדחק את ארגנטינה אל המקום השישי, מחוץ למקום שמוביל לשלב הפלייאוף בדרום אמריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully