וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו נתפס ספק דורך על שחקן לגיה, ריאל מעדיפה לסיים שנייה?

הכוכב הפורטוגלי עלול לספוג השעייה ארוכה, הבלאנקוס עשויים לקבל הגרלה קלה יותר אם לא יזכו בבית. בספרד מבקרים את אלופת אירופה, זידאן מתוסכל: "אחד הערבים המוזרים בחיי"

רויטרס

המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגת האלופות הסתיים בליל אמש (רביעי) עם שמונה משחקים בהם נכבשו 18 שערים. אל אתלטיקו מדריד, באיירן מינכן, פריס סן ז'רמן וארסנל שהבטיחו את העפלתן לשמינית הגמר כבר שלשום, הצטרפה גם דורטמונד.

עוד בנושא

ליגת האלופות: לגיה ורשה וריאל מדריד נפרדו ב-3:3

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יסתבך? רונאלדו והדריכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במדריד ניסו למצוא נחמה בתיקו וב"אס" טענו כי בקבוצה אולי אפילו ישמחו לסיים את הבית במקום השני, אחרי בורוסיה דורטמונד, שכבר הבטיחה את עלייתה אמש. אם ריאל תסיים שנייה, היא עשויה להימנע ממפגשים מול באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי ויובנטוס, אשר כולן נמצאות כרגע במקום השני בבית שלהן. בנוסף, שלוש הספרדיות האחרות, סביליה, ברצלונה ואתלטיקו מדריד, מובילות את הבתים שלהן וריאל לא תוכל לקבל אותן בשמינית הגמר.

במצב כזה, אם יישאר עד לאחר מחזור הסיום של שלב הבתים, יריבות אפשריות של הבלאנקוס בשלב הבא יכולות להיות פריס סן ז'רמן וארסנל החזקות, אבל גם נאפולי, בנפיקה, בשיקטאש, מונאקו, לברקוזן, טוטנהאם, צסק"א מוסקבה, לסטר, פורטו וקופנהאגן, כולן חלשות יותר, בצורה די משמעותית יש לומר, מהקבוצה של זינדין זידאן.

מי שהסתבך הוא כריסטיאנו רונאלדו, ששוב היה חלש ואם לא די בכך, נתפס כשהוא נראה דורך על שחקן של לגיה, ששכב ברחבה. אם באופ"א יחליטו שאכן הייתה דריכה, הפורטוגלי עלול לספוג השעייה ממושכת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני ריאל מדריד. רויטרס
בספרד קטלו את ריאל/רויטרס

הציטוטים

בתקשורת במדריד ביקרו קשות את השחקנים. "מזל שלא היו עדים לבושה", קראה הכותרת ב'מארקה' לאחר המשחק. "ריאל פספסה אינספור צ'אנסים לסגור עניין מול ורשה וסיבכה את עצמה במשחק שייכנס לדפי ההיסטוריה של הקבוצה כבזיון". ב'אס' היו קצת יותר עדינים. "ריאל שילמה על קלות הדעת שלה. הזלזול שלה שבר שיאים", נכתב שם.

שלא במפתיע, גם בברצלונה לא פסחו על ההזדמנות להקניט את ריאל. ב'אל מונדו דפורטיבו' ציינו לרעה את כריסטיאנו רונאלדו ולגלגו על מהלך ספציפי שסימל את הערב של ריאל - מסירה שלו בעין עקומה לשחקן יריב. "תמיד נחמד למסור לאוויר הפתוח", עקצו. ב'ספורט' הקטלאני הוסיפו: "ריאל נותרה בדממה בוורשה. מה שהחל כמו חגיגת שערים הפך לפארסה מגוחכת".

ריאל שלחה לעמדת הראיונות את לוקאס ואסקס הצעיר, שאמר בלקוניות: "קשה לנתח את המשחק הזה כשאנחנו כל כך סוערים. אין ספק שנצטרך לבחון את הטעויות שלנו וללמוד מהן".

לוקאס ואסקס הוסיף: "חבל שלא השגנו את כל שלוש הנקודות, חייבים ללמוד מזה. היינו חייבים לשמור על היתרון".

זינדין זידאן הכעוס אמר בסיום: "עם איך שהמשחק התפתח, אני לא מופתע מהתוצאה, אולי רק קצת מרגיש משונה. התחושה מוזרה מאוד. ברור שלא לזה פיללנו. לא הבאנו את האנרגיות הנכונות למשחק כזה. אני אחראי למה שקרה היום, צריך לשכוח מזה כמה שיותר מהר ולחשוב כבר על המשחק הבא. עכשיו המקום הראשון בבית בסכנה, אין ספק שהסתבכנו.

גארת' בייל, שהשער הנפלא שלו נשכח לחלוטין, אמר: "ברור שאנחנו לא מרוצים. המשחק הזה היה לנו בידיים ואיבדנו ריכוז. חייבים ללמוד מזה ולצאת מחוזקים. ברמות האלה אתה נענש אם אתה מאבד פוקוס".

שחקן טוטנהאם אריק דאייר. רויטרס
"אנחנו חייבים להתאושש ישר". דאייר/רויטרס

טוטנהאם הסתבכה עם הפסד 1:0 ללברקוזן, ונותרו לה משחק חוץ מול מונאקו ומשחק בית מול צסק"א מוסקבה, בתקווה לעבור את הגרמנים או הצרפתים בדרך לשמינית הגמר.

"זה מאוד מאכזב שלא הצלחנו להבקיע, לא רק אני", אמר אריק דאייר שבעט למשקוף במהלך המחצית השניה. "כולנו מאוד מאוכזבים וכעת אנחנו במצב קשה. נצטרך לחזור לעבוד קשה, אם אתה רוצה להיות קבוצה גדולה אתה חייב להתאושש ישר, וזה מה שנצטרך לעשות".

דלה עלי: "אני לא חושב שמישהו מבין מה לא הלך לנו. אנחנו משחקים טוב אבל חייבים לנצל את המצבים שלנו. טוטנהאם הוא מועדון שרוצה להתקדם. יש לנו ביטחון ביכולת שלנו. הכל מסתכם ביכולת להשיג תוצאות. אנחנו קבוצה צעירה ומצפים מעצמנו לשחק טוב נגד כל יריבה".

מאוריסיו פוצ'טינו: "היינו חלשים. אין לי שום דבר להגיד על וומבלי, פשוט היינו חלשים. שתי הקבוצות יצרו אותה כמות מצבים ואנחנו שלטנו יותר בכדור אבל ההרגשה הייתה שיהיה קשה להבקיע. אין לנו בוומבלי את החופש לשחק ולהראות איכות אמיתית. שיחקנו רע בשני המשחקים פה, זה לא תירוץ פשוט האמת. עלינו להשתפר ולשנות מספר דברים. אנחנו במומנטום שלילי".

יובנטוס ספגה לראשונה העונה בליגת האלופות ב-1:1 מול ליון. "אני מאוכזב שנתנו להם צ'אנס להבקיע כל כך מאוחר", אמר מסימיליאנו אלגרי, "הדבר החיובי הוא שאנחנו עדיין בעמדה טובה להעפיל לשלב הבא, וזוהי המטרה".

לסטר סיטי טרם ספגה בליגת האלופות, אך תקוותיה להעפיל כבר הערב לשמינית הגמר לא מומשו. "10 נקודות זה טוב", אמר קלאודיו ראניירי, "אבל לא מספיק. פורטו קרוב מאוד מאחורנו, הגורל שלנו בידינו.

"אני מרוצה. עשרים הדקות הראשונות לא היו כל כך טובות אך במחצית השנייה השתפרנו. קספר שמייכל הוא שוער מצוין. ציפיתי למשחק מהסוג הזה, רציתי שנצא יותר למתפרצות. היה לנו סיכוי להבקיע אבל תיקו זה בסדר".

שוער יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
אגדה. בופון/רויטרס

המספרים

* גארת' בייל כבש את השער הראשון של ריאל מדריד 57 שניות מהפתיחה, השער הכי מהיר של הקבוצה אי פעם בליגת האלופות.

* קיילור נבאס ספג עד כה העונה בליגת האלופות חמישה שערים בארבעה משחקים, אחרי שבכול העונה שעברה ספג שלושה שערים ב-11 משחקים.

* זה היה המשחק השלישי של ריאל מדריד באירופה ללא קהל, והראשון שהיא לא ניצחה (הקודמים היו מול נאפולי ב-1987 ורומא ב-2004).

* קארים בנזמה השתווה לפרנץ פושקאש במספר השערים באירופה, עם 35.

* ריאל מדריד כבשה 27 שערים בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

* ריאל מדריד לא שמטה נקודות במשחק ליגת האלופות בו הובילה בשני שערים מאז ה-2:2 מול א.א.ק אתונה באוקטובר 2002.

* בפעם הראשונה מאז זינדין זידאן מונה למאמן ריאל מדריד, היא ספגה שלושה שערים במשחק רשמי.

שחקן מונאקו רדאמל פלקאו חוגג. רויטרס
חיכה 2,450 ימים. פלקאו/רויטרס

* ג'אנלואיג'י בופון רשם את הופעתו המאה בליגת האלופות, והוא האיטלקי השלישי לעשות זאת, אחרי פאולו מלדיני ואנדראה פירלו.

* שערו של גונסאלו היגואין היה המאה שלו עבור קבוצות איטלקיות (91 בנאפולי, תשעה ביובנטוס).

* טוטנהאם הפסידה את חמשת משחקיה האחרונים בוומבלי.

* טוטנהאם קיימה את המשחק התשיעי של קבוצות אנגליות בוומבלי בליגת האלופות, באף אחד מהמקרים הן לא הצליחו לשמור על רשת נקייה.

* רדאמל פלקאו הבקיע לראשונה בליגת האלופות מאז פברואר 2010, אז כבש עבור פורטו מול ארסנל, זה היה בדיוק לפני 2,450 ימים.

* מבין השחקנים שכבשו לפחות 30 שערים באירופה, לפלקאו ממוצע הכיבושים למשחק הטוב ביותר עם 0.91, אחריו גרד מילר, פרנץ פושקש וליאונל מסי.

* סביליה כבשה לפחות שער אחד ב-13 המשחקים הביתיים שקיימה בליגת האלופות.

שחקן סביליה לוסיאנו וייטו. רויטרס
עונה נהדרת. וייטו/רויטרס

* סביליה כבשה ארבעה שערים בליגת האלופות לראשונה מאז 2009.

* לוסיאנו וייטו הבקיע העונה חמישה שערים בכל המסגרות, שניים יותר מבכל העונה שעברה.

* איגור אקינפייב ספג כבר ב-37 משחקים רצופים בליגת האלופות.

* דורטמונד בעטה שבע בעיטות לשער במחצית הראשונה, על ידי שבעה שחקנים שונים.

* דורטמונד לא הפסידה כבר 21 משחקים ברצף בהם הבקיעה ראשונה בליגת האלופות.

* תומאס טוכל הפך למאמן דורטמונד הראשון אי פעם שלא נוצח בארבעת משחקיו הראשונים בליגת האלופות.

* בעקבות שער החובה של יובנטוס, לסטר סיטי וסביליה נותרו הקבוצות היחידות בליגת האלופות שטרם ספגו העונה.

* לסטר היא הקבוצה הראשונה אי פעם שלא ספגה בארבעת משחקיה הראשונים בליגת האלופות.

ברשת תוהים: האם כריסטיאנו רונאלדו בכלל סופסל?

וכמובן שגם צוחקים על חשבון ריאל

ככה, פחות או יותר, נראתה מפת החום של רונאלדו הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully