וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - אלקמאר: ריקן עשוי לקבל קרדיט מחודש כמגן שמאלי

2.11.2016 / 23:04

שוטה ארבלדזה עשוי לבצע שני שינויים בהרכב לקראת המפגש מול ההולנדים (ה', 20:00, ספורט 2), איגייבור עלול לרדת לספסל. ואן דר ברום: "חשוב לנו שרון פלאר חוזר, נפתח עם שלושה חלוצים"

מחזור 4מחצית03/11/2016
מכבי תל אביב
    0:0
      אלקמאר
      יוסי ציפקיס

      מכבי תל אביב ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק מול אלקמאר מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1) במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית. הצהובים מגיעים למשחק כשמצבם בבית ד' סביר אחרי שגברו 1:2 על הקבוצה ההולנדית בחוץ והתמקמו במקום השלישי בבית, אולם מצב הרוח בקרית שלום ירוד למדי אחרי שני הפסדי ליגה למכבי חיפה והפועל באר שבע.

      ארבלדזה שוקל לעשות שני שינויים בהרכב מכבי תל אביב לקראת המשחק מחר מול אלקמאר ביחס להרכב שפתח מול הפועל באר שבע. מאמן מכבי תל אביב צפוי להחזיר להרכב את טל בן חיים החלוץ וייתכן מאוד שגם אבי ריקן יקבל אשראי מחודש בעמדת המגן השמאלי. בן חיים עשוי לפתוח על חשבון אוסקר סקאריונה שמצוי בנסיגה, אבל מאמן הצהובים גם עשוי לצאת מהמערך הקבוע שלו ולהושיב דווקא את גל אלברמן או נוסא איגייבור. מי שלא הוזמנו למשחק ולא יהיו בסגל הם דור פרץ, אליאל פרץ ויובל שפונגין. גם אייל גולסה ודניאל ליפשיץ הפצועים לא יהיו בסגל.

      עוד בנושא:
      ארבלדזה לקראת המשחק: "בן חיים? כולנו אנושיים, לכל אחד יש יום רע"
      יואב זיו ימונה לעוזר קבוצת הנוער של הצהובים, השחקנים דרוכים
      "סקאוטים של מכבי תל אביב יעקבו אחרי וונדרסון מול ארסנל"

      ברני ארדוב

      "יציבות וביטחון הם דברים חשובים", אמר שוטה ארבלדזה לקראת המשחק. "אני לא חושב שמשהו השתנה אחרי ההפסדים בליגה. כמובן שהתוצאות השפיעו על מצב הרוח, אך אנחנו יודעים מה לעשות ואיך לעשות את הדברים. אני מרגיש בטוח בדרך שבה שיחקנו, אבל כמובן שיש לי סימני שאלה, בעיקר בנוגע להגנה. צריך פשוט לעבוד על הדברים האלו. כל הקבוצה צריכה להגן ולא רק שחקני ההגנה. אלו דברים שצריכים להתחיל משחקני ההתקפה".

      מנגד, אלקמאר מגיעה למשחק ניצחון 0:1 על דן האח באמצע השבוע ומקבלת בחזרה את הבלם הוותיק רון פלאר, שנעדר מהמשחק הקודם בשל פציעה אולם הספיק להתאושש מאז ויהיה בסגל. הקבוצה של ג'ון ואן דן ברום, שאספה נקודה אחת בלבד בשלושת משחקיה הראשונים בבית, רוצה לחזור לתמונת ההעפלה, על אף שביום ראשון מחכה לה משחק ליגה חשוב מול אייאקס.

      ג'ון ואן דר ברום, מאמן אלקמאר, אמר במסיבת העיתונאים: "המצב השתנה מבחינתו. אם אנחנו רוצים לעשות משהו בליגה האירופית, ואנחנו רוצים, אנחנו חייבים לנצח כאן. מכבי תל אביב קבוצה טובה מאוד ומצפה לנו משחק קשה באצטדיון מלא. צפוי ערב נחמד, אני מקווה שבעיקר בשבילנו. כולם כשירים ואנחנו יכולים להיערך אחרת, בניגוד למשחק הקודם. הפעם נשחק עם שלושה חלוצים ולא עם שניים כמו שנאלצנו לשחק לפני שבועיים. חשוב לנו שרון פלאר חזר והוא יוכל לשחק. אלירזה הוא היחיד שחסר, אבל אנחנו מודעים לסיטואציה שלו. אנחנו לא חושבים על המשחק מול אייאקס כרגע אלא רק על מכבי תל אביב".

      הרכבי הקבוצות

      קהל: 11356

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully