וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האיחוד המרגש של רונאלדו, גרנט מסתבך עם ווסטברוק

כוכב ריאל מדריד פגש את הנער לו עזר להחלים לפני שנתיים, ציוצי העבר של שחקן הת'אנדר החדש נגד הכוכב פורסמו ברשת. וגם: ג'ואי בארטון מסתלבט על ניימאר והצעיפים החדשים של אוהדי גלדבאך

צילום מסך

17:11: ההופעה הבלתי נשכחת של ודר את מארי

סדרת הגמר של ה-MLB מותחת מתמיד. קליבלנד אינדיאנס עלו ל-1:3 בסדרה, אך שיקגו גאבס רשמה קאמבק דרמטי וחזרה ל-3:3, אלא שלאו דווקא השחקנים והמהלכים היו אלו שעמדו במוקד במשחק השישי. סולן להקת פרל ג'אם, אדי ודר, ושחקן הקולנוע, ביל מארי, עשו את מה שהם עושים הכי טוב, לקחו את המיקרופון ונתנו שואו שאוהדים לא ישכחו זמן רב. צפו בביצועים המרשימים.

14:00: קטטה בין אוהדי סביליה ודינמו זאגרב לפני המשחק בין הקבוצות

12:05: אוהדי מנשנגלדבאך אוהבים את השם החדש של הקבוצה

בשבוע שעבר אירחה סלטיק את בורוסיה מנשנגלדבאך במשחק ביניהן בליגת האלופות. באחד הפאבים בסקוטלנד בו שידרו את המשחק, עובדי הפאב ניסו לכתוב את השם הארוך של הקבוצה הגרמנית ללא הצלחה, ובסופו של דבר התייאשו והחליטו לכתוב: סלטיק נגד "קבוצה גרמנית". מאז הנושא הפך לויראלי מאוד, כאשר גם במועדון הגרמני החליטו לרכב על הגל ולמכור צעיפים של הקבוצה עם השם "קבוצה גרמנית".

11:50: ג'רמי גרנט מסתבך עם ראסל ווסטברוק

ג'רמי גרנט בן ה-22 הגיע העונה לאוקלהומה סיטי לאחר שתי עונות בפילדלפיה. השחקן הצעיר ינסה להוכיח את עצמו בקבוצתו החדשה ב-NBA, אך נראה שבמקביל יהיו לי מספר בעיות עם הכוכב של הת'אנדר, ראסל ווסטברוק. גרנט צייץ בחשבון הטוויטר שלו מספר ציוצים נגד הסופרסטאר, וכעת יהיה מעניין לראות כיצד תתפתח מערכת היחסים בין השניים.

ג'רמי גרנט טוויטר. טוויטר, צילום מסך
ג'רמי גרנט טוויטר/צילום מסך, טוויטר

11:40: ג'ואי בארטון מסתלבט על ניימאר

11:00: רונאלדו פוגש את הנער לו עזר לצאת מתרדמת

איחוד מרגש התרחש בפולין, כאשר כריסטיאנו רונאלדו פגש את הילד לו עזר להתעורר מתרדמת בה היה שרוי במשך שלושה חודשים. דייויד פאווליץ', נער צעיר מפולין, עבר תאונת אופניים קשה ושהה מעל שלושה חודשים בבית החולים. במהלך התרדמת, רונאלדו הגיע למקום כדי לנסות לעזור, ופאווליץ' אכן התעורר זמן קצר לאחר מכן כשהרופאים טענו שיש לשחקן חלק בשיקום. כבר ב-2014 הכוכב הפורטוגלי הזמין את הנער למשחקה של ריאל מדריד מול בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, והיום שוב נפגשו השניים בפולין, לפני משחקה של ריאל בליגת האלופות מול לגיה ורשה.

10:30: סטיבן אדמס יודע מה לעשות עם הכסף של החוזה החדש

סטיבן אדמס חתם על חוזה חדש באוקלהומה סיטי ת'אנדר תמורת 100 מיליון דולר לארבע שנים, אך במהלך המשא ומתן הוא לא היה כל כך זמין. אדמס שהפיל את הטלפון שלו לאמבטיה, לא ענה לשיחות של הסוכן שלו במהלך הימים האחרונים בהם התנהלו המגעים עם המועדון. כעת הוא יודע מה הדבר הראשון שייקנה עם הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully