וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסלב קלוזה פרש: "הרגעים הכי יפים שלי היו במדי הנבחרת"

מלך שערי המונדיאל, שצפוי להתמנות לעוזר מאמן אלופת העולם, התרגש: "בחודשים האחרונים התגבש אצלי הרעיון לחזור לנבחרת, הפעם בתפקיד של מאמן. אני שמח על האווירה החדשה בחיים שלי"

מירוסלב קלוזה שחקן נבחרת גרמניה הפורש. רויטרס
עוזר המאמן הבא? קלוזה/רויטרס

בגיל 38 ואחרי קריירה מפוארת, מירוסלב קלוזה הודיע היום (שלישי) על פרישה. שיאן השערים של נבחרת גרמניה עם 16 שערים במונדיאל ו-71 כיבושים ב-137 הופעות, צפוי להתמנות לעוזר המאמן של יואכים לב, שהאריך את חוזהו במדי אלופת העולם. הופעתו האחרונה של קלוזה הייתה בגמר מונדיאל 2014, אז המאנשפט זכו בגביע העולם אחרי 0:1 יקר על נבחרת ארגנטינה.

עוד בנושא:

מירוסלב קלוזה צפוי להתמנות לעוזר מאמן נבחרת גרמניה
להזכיר את טוראי אריאן: אריאן רובן חוזר לכושר ולאצטדיון בו פרץ
דה בור פוטר מאינטר, אדי רייה וסטפנו פיולי מועמדים להחליפו

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה (שמאל) עם מירוסלב קלוזה. AP
הצוות הבא. קלוזה ולב/AP

בשבועות האחרונים שמו של החלוץ נקשר עם מעבר אפשרי לרומא ונאפולי אחרי שחוזהו בלאציו הסתיים בקיץ האחרון. בהודעה רשמית סיפר קלוזה: "הרגעים הכי יפים שלי בקריירה היו במדי נבחרת גרמניה, אלו היו רגעים בלתי נשכחים. בחודשים האחרונים הרעיון התגבש אצלי לחזור לנבחרת, הפעם בתור מאמן. אני שמח על האווירה החדשה שיש לי בחיים", הדברים של קלוזה איששו את הדיווחים לפיהם הוא ישמש כעוזרו של לב, שחתם השבוע על הארכת חוזה עד 2020.

במהלך הקריירה זכה קלוזה בשתי אליפויות ושני גביעים עם באיירן מינכן, איתה גם הגיע לגמר ליגת האלופות ב-2009/10. החלוץ זכה בגביע עם ורדר ברמן ולאציו, עם הנבחרת הוא הסתפק במקום השני במונדיאל 2002, סיים במקום השלישי במונדיאל 2006 וגם הספיק להופיע בגמר יורו ב-2008.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully