וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מתחרה עם עשר מדינות על אירוח בית במונדובאסקט 2023

1.11.2016 / 12:45

ישראל, שתארח בית באליפות אירופה הקרובה, הגישה בקשה לארח את הטורניר שייערך בעוד שבע שנים. האפשרויות: אירוח הטורניר כולו, אירוח בית מוקדם ושלבי ההכרעה או אירוח רק של אחד הבתים המוקדמים. נציגי האיגוד כבר בשוויץ

כרם משעור נבחרת ישראל בכדורסל. איגוד הכדורסל
עוד טורניר בישראל? שחקני הנבחרת עם אדלשטיין/איגוד הכדורסל

יפן, הונג קונג, פיליפינים, פולין, רוסיה, סרביה, טורקיה, גרמניה, אוסטריה, ארגנטינה וישראל הן המדינות שהגישו בקשה לארח את מונדובאסקט 2023. בימים אלו נמצאים נציגי איגודים האלו, כולל זה של ישראל בז'נבה, כדי ללמוד איך מגישים את כל כתבי המועמדות ומהם תנאי הסף. בפני המדינות שהגישו בקשה לארח את המשחקים, עומדות שלוש אפשרויות: 1. לארח את הטורניר כולו. 2. לארח בית מוקדם ואת שלבי ההכרעה. 3. לארח בית מוקדם. ישראל הגישה בקשה לארח את אחד הבתים, כפי שקיבלה ביורובאסקט 2017.

כזכור החל מנובמבר 2017, עובר הכדורסל האירופי והעולמי שינוי גדול. אם עד עתה העלייה לאליפות העולם הייתה באמצעות מיקום גבוה באליפות אירופה והסיכוי של נבחרות קטנות ובינוניות לא היה גדול מדי, אזי החל מנובמבר 2017 יחלו משחקי מוקדמות אליפות העולם 2019 שיערכו בסין בפורמט של בתים ומשחקי בית וחוץ וכך יהיה מעתה לכל אליפות עולם וגם למשחקים האולימפיים ללא שיריון לפי מיקום בתחרות קודמת.

המשחקים יערכו במהלך העונה וגם לפניה ואחריה. 32 נבחרות דרג יחולקו לשמונה בתים בני ארבע נבחרות כל אחת וכולן ישחקו אחת נגד השנייה בבית ובחוץ. שלוש הראשונות מכל בית יעלו לשלב השני יחד לאותו הבית וישחקו בבית של שש נבחרות רק מול שלוש הנבחרות אותן לא פגשו בשלב המוקדם, כשהתוצאות מהבית המוקדם נחשבות ושלוש הראשונות מכל בית יעלו לאליפות העולם, בסך הכול 12 נבחרות מאירופה מתוך 32, כשלאפריקה יהיו חמש נבחרות, אמריקה שבע, אסיה ואוקיאניה שמונה כולל סין המארחת. גם משחקי היורובאסקט יהיו אחרי האליפות הקרובה כל ארבע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully