וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על חייו של אברהם גרנט במצרים: "אוהדים תכננו לפגוע בו פיזית"

במדינה מדווחים שהאבטחה סביב המאמן הישראלי של גאנה תוגבר במשחק החוץ ב-13 בנובמבר: "האוהדים לא רוצים שידרוך על אדמת מצרים". סוכנו: "יש לו הרבה חברים שם, הוא ממש לא חושש להגיע"

מאמן נבחרת גאנה אברהם גרנט. AP
"חושש? ממש לא". גרנט/AP

המצב של נבחרת גאנה ומאמנה אברהם גרנט במוקדמות המונדיאל באפריקה לא מי יודע מה. הכוכבים השחורים נמצאים בבית 5 ביחד עם מצרים, אוגנדה וקונגו, בית שממנו רק אחת תעפיל למשחקי הגביע העולמי ברוסיה ב-2018. הגנאים החלו את דרכם עם 0:0 מאכזב מול האוגנדים, במשחק שבו היו חייבים לקחת את הנקודות. ב-13 בנובמבר מחכה להם המשחק השני בבית ואולי הקשה ביותר, מול מצרים בחוץ, וההכנות בעיצומן.

בגאנה וגם במצרים יש לציין חוששים מאוד מהגעתו של גרנט הישראלי למדינה. בתקשורת המקומית מדווחים שההתאחדות המקומית קיבלה איומים רבים מאוהדי הנבחרת על תקיפה אפשרית של המאמן, והיא נערכת לכך בהתאם. האבטחה סביב גרנט תוגבר, כך על פי הדיווח, זאת בשל החשש של מצרים וכן בעקבות בקשה של ההתאחדות הגנאית "לשמור על המאמן מכל משמר".

אברהם גרנט. GettyImages
האבטחה תוגבר. גרנט/GettyImages

"הבנו שאוהדים מצרים תכננו לפגוע בו פיזית", צוטט גורם בהתאחדות הגנאית באחד האתרים הגדולים במצרים, שעסק בהכנות למשחק בכתבה נרחבת. "ברשתות החברתיות מתאגדים האוהדים כדי לגדף ולקלל את גרנט במהלך המשחק. הם לא רוצים שהוא ידרוך על אדמת מצרים, אבל זה לא יעזור להם. למען האמת, אנחנו לא יודעים מה יכול לקרות לאברהם, מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא מצרים, ואנחנו לא יודעים מה הם מרגישים כלפי אזרח ישראלי".

ג'ורג' לפריי, סגן נשיא ההתאחדות הגנאית, הוסיף: "ביקשנו שיתגברו את האבטחה סביב אברהם. השיחות עדיין בעיצומן, אבל הזהרנו את המצרים שאם משהו יקרה, זה לא יעבור בשקט".

בנוסף, בתקשורת המצרית שוחחו עם סוכנו של גרנט על המצב: "התקשורת בגאנה דיווחה שאברהם חושש? שטויות, הם לא יודעים שם שום דבר. לאברהם יש חברים במצרים והוא משתוקק להגיע. הוא לא חושש משום דבר ומרוכז במשחק".

שוער העבר אחמד שובייר, אשר שיחק במשך 16 שנים באל אהלי וכן ייצג את הנבחרת המצרית, התבטא בנושא: "לא מוכנים שגרנט יגיע לכאן. אנחנו לא מוכנים לקבל אותו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully