וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירוסלב קלוזה צפוי להתמנות לעוזר מאמן נבחרת גרמניה

החלוץ בן ה-38, שסיים חוזה בלאציו בקיץ האחרון, צפוי להתמנות לתפקיד החדש ולפרוש מכדורגל במסיבת עיתונאים ביום שישי הקרוב. קלוזה הוא מלך שערי גרמניה וגביע העולם בכל הזמנים

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה (שמאל) עם מירוסלב קלוזה. AP
בקרוב יחזרו לשתף פעולה? לב עם קלוזה/AP

מירוסלב קלוזה גמר את העונה שעברה כחלוץ לאציו, ממנה נפרד אחרי חמש שנים עם 55 שערים ב-139 הופעות. מאז, החלוץ האגדי בן ה-38 היה מועמד למספר קבוצות כשבין היתר דיברו על רומא, נאפולי ואחרות, הערב (שני) נראה כי עתידו הובהר. בבילד מדווח כי מלך שערי גביע העולם בכל הזמנים עם 16 כאלה, צפוי להתמנות כעוזר מאמן של יואכים לב בנבחרת גרמניה.

בנוסף לעבודה בנבחרת הבוגרת, קלוזה אמור לאמן גם את אחת מהנבחרות הצעירות של גרמניה. ההודעה על תחילת עבודתו של קלוזה אמורה לצאת ביום שישי הקרוב, אבל למרות זאת הוא לא אמור להיות על הקווים לצדו של לב כבר במשחק מול סן מרינו במוקדמות גביע העולם ב-11 בנובמבר וגם לא במשחק האימון מול איטליה ארבעה ימים לאחר מכן.

כפועל יוצא מתפקידו החדש, אמור קלוזה להודיע כמובן על פרישה ממשחק פעיל. החלוץ האגדי הוא מלך שערי נבחרת גרמניה בכל הזמנים עם 71 כיבושים ב-137 הופעות כשהמשחק האחרון שלו במדהים הלאומיים היה בגמר גביע העולם 2014, בו זכה איתה. בנוסף, קלוזה זכה בשתי אליפויות ושני גביעים עם באיירן מינכן, איתה הגיע גם לגמר ליגת האלופות ב-2009/10, בגביע עם ורדר ברמן ובגביע האיטלקי עם לאציו. כמו כן, הוא הגיע עם גרמניה לגמר גביע העולם ב-2002 ואל המקום השלישי בגביע העולם 2006 ו-2010 ולגמר היורו ב-2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully