וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון גבר על ניקו רוזברג וזכה בגרנד פרי מקסיקו

הנהג הבריטי שזינק מהפול פוזישן, הקדים את הגרמני וצימק את הפער בפסגה ל-19 נקודות, כשנותרו שני מירוצים עד סיום העונה. סבסטיאן פטל סיים שלישי לאחר שמקס ורסטאפן קיבל עונש

לואיס המילטון עם ניקו רוזברג נהגי פורמולה 1. GettyImages
המילטון ורוזברג בסיום/GettyImages

לואיס המילטון זכה הערב (ראשון) בגרנד פרי מקסיקו וצימק את הפער בדירוג הנהגים מניקו רוזברג הגרמני, שסיים שני. המילטון שהשיג את הפול פוזישן ה-59 בקריירה שלו אמש, המשיך את המומנטום וזכה במירוץ עצמו. הבריטי קבע 1:40:31.402 שעות, כשיריבו הגיע שני עם 1:40:39.756. מי שהגיע שלישי הוא מקס ורסטאפן מרד בול, אך זה קיבל עונש של חמש שניות, מה שקידם את סבסטיאן פטל מפרארי למקום השלישי לאחר שקבע 1:40:48.715 שעות.

המילטון חגג בסיום ואמר: "אני לא יודע איפה הסומבררו שלי, אך אני לא יכול לחכות לחזור כבר בשנה הבאה". אך למרות הניצחון, הבריטי שהשיג את ניצחונו ה-51 בקריירה עדיין ניצב במקום השני בדירוג עם 330 נקודות, בעוד רוזברג ראשון עם 349.

מי שהיה עצבני מאוד בסיום הוא דניאל ריקיארדו מרדבול שסיים רביעי, לאחר שהוא ופטל התנגשו במהלך המירוץ, ובסיום הגרמני סיים לפניו. האוסטרלי אמר: "הוא מחייך עכשיו (פטל), אך לא מגיע לו להיות שם, זה מסתכל מאוד. לא הבנתי איך הוא לא קיבל עונש וורסטאפן כן נענש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully