וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר איגוד האתלטיקה רפי פלד התפטר מתפקידו, עמי ברן יחליפו

30.10.2016 / 11:11

היו"ר החליט להתפטר מתפקידו עקב מחויבות למקום העבודה: "הגעתי למסקנה שהמחויבות למקום העבודה והזמן הנדרש מיו"ר להקדיש לאתלטיקה אינם עולים בקנה אחד". שיאן ישראל בהטלת כידון בעבר יחליפו

רפי פלד יושב ראש איגוד האתלטיקה. מגד גוזני
סיים את תפקידו. פלד/מגד גוזני

רפי פלד, יו"ר איגוד האתלטיקה, הודיע היום (ראשון) על התפטרותו מהתפקיד היו"ר וכחבר הנהלה עקב מחויבות למקום עבודתו שאינו מאפשר לו להקדיש לאתלטיקה את הזמן הראוי בעיניו. אלוף ושיאן ישראל בהטלת כידון בעבר, עמי ברן, ששימש גם כמאמן, יחליפו בתפקיד.

במהלך השנה וחצי כיו"ר איגוד האתלטיקה, ביצע פלד שינוי ארגוני במזכירות האיגוד. במהלך תקופה זו רשמה האתלטיקה הישגים בלתי מבוטלים, כשהבולטים שבהם הגיעו בזכותה של קופצת המשולשת חנה קנייזבה-מיננקו. מעבר לכך הושגו הסכמי שיתופי פעולה עם התאחדות מדינות הבלקן והורחבו שיתופי פעולה עם ההתאחדות האירופית והעולמית. ההצטרפות להתאחדות מדינות הבלקן הביאה עמה גידול משמעותי במספר האתלטים הישראלים שיוצאים לתחרויות בחו"ל ומעשירים את ניסיונם המקצועי. בנוסף, הביא שיתוף הפעולה הזה גם קונגרס מוצלח בארץ, בו נכחו גם נשיא ההתאחדות הבין-לאומית, לורד סבסטיאן קו, וסגנו וחבר הוועד האולימפי הבין-לאומי, סרגיי בובקה.

במכתב ששלח רפי פלד לחברי ההנהלה, בו הוא מודיע להם על התפטרותו, כתב: "בשל תפקיד שקיבלתי לאחרונה הדורש ממני יותר מבעבר, אני חש שלא אוכל להקדיש את הזמן הנדרש לניהול איגוד האתלטיקה". מעבר לכך ביקש רפי פלד להדגיש: "השילוב בין העבודה כפרנסה ובין שעות ההתנדבות הרבות הנדרשות לאתלטיקה היא מהמאתגרות שיש. במשך השנה וחצי השתדלתי לתמרן בין השניים, אולם לאחרונה, עקב עומס במטלות, הגעתי למסקנה שהמחויבות למקום העבודה והזמן הנדרש מיו"ר להקדיש לאתלטיקה אינם עולים בקנה אחד, ועל כן ראיתי לנכון לסיים את תפקידי בעת הזו".

חנה קנייזבה מיננקו קופצת משולשת ישראלית. AP
ההישג הגדול של פלד: הצלחתה של מיננקו קנייזבה/AP

עוד כתב: "אני מבקש בהזדמנות זו להודות על הזכות שניתנה לי להוביל את איגוד האתלטיקה בשנה וחצי האחרונות. כמו כן אני רוצה להודות לחברי הנהלת האיגוד שמשקיעים זמן רב, בהתנדבות מלאה, במחשבה ובמציאת דרכים להובלת האתלטיקה הישראלית למקומות גבוהים יותר. אני מבקש גם להודות לחברי מזכירות האיגוד שעושים יום וליל לטובת האתלטיקה ובעיקר לטובת האתלטים. זה המקום להודות גם לוועד האולימפי בישראל, למרכז מכבי ולמרכז הפועל שהיו שותפים אמיתיים לדרך, בה זכיתי להכיר חברים חדשים וטובים. אחרונים חביבים, אני מבקש להודות לתקשורת אשר במהלך כהונתי כיו"ר איגוד האתלטיקה שיתפה פעולה, סיקרה אירועים ומסיבות עיתונאים. לכם, אנשי האינטרנט, העיתונים, הרדיו והטלוויזיה יש הכוח להוביל שינויים בספורט הישראלי – נצלו כוח זה בחוכמה".

פלד סיכם: "לאתלטיקה הישראלית, היקרה מאוד בעיניי, ואשר ניתנה לי הזכות להוביל אותה ולהתאהב בה בכל יום קצת יותר, אני מאחל לאתלטיקה הישראלית המשך הצלחה במשימות ובאתגרים העומדים בפתח. לכולנו לראות את האתלטיקה בכותרות במובנים החיוביים בלבד".

בהתאם לתקנון איגוד האתלטיקה בישראל, סעיף 9.6, ההתפטרות תיכנס חתוקף תוך 48 שעות. באסיפה הכללית שתתקיים ביום שלישי, 8.11.2016, תיבחר הנהלה חדשה ויו"ר חדש לאיגוד האתלטיקה בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • רפי פלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully