וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "היגואין לא צריך להרגיש כמו בוגד, הוא קיבל החלטה אמיצה"

ביובנטוס חיבקו את החלוץ שכבש ולא חגג מול האקסית מנאפולי: "יש לו איכויות בלתי רגילות". בונוצ'י: "אם נשמור על הקשיחות והנחישות הזו, נגיע רחוק". סארי: "אינסינייה חייב לשתוק"

שחקן יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
גיבור הערב. היגואין/רויטרס

נדמה כאילו המפגש הראשון בין יובנטוס ונאפולי, אמש (שבת) לא יכול היה להסתיים אחרת. בדקה ה-70, במצב של 1:1, גונסאלו היגואין, מי אם לא הוא, ניצל טעות בהגנת האקסית, קבע 1:2 ובניגוד לחבריו לקבוצה גם לא חגג. פיפיטה קטע רצף של 306 דקות ללא כיבוש, והגדיל את הפער של הגברת הזקנה מרומא שבמקום השני לחמש נקודות, לפחות באופן זמני.

"זה היה ניצחון חשוב", אמר המאמן המנצח מסימיליאנו אלגרי, "למרות שספגנו שער שלא היינו צריכים לספוג. לא אמרתי כלום להיגואין לפני המשחק. הוא עבד קשה וכבש שער יפה, יש לו איכויות בלתי רגילות ומעל הכל הוא עובד קשה עבור הקבוצה. הוא היה שמח מאוד, כמובן שזה היה משחק חשוב מאוד עבורו. גונסאלו לא צריך להרגיש כמו בוגד, הוא קיבל החלטה אמיצה. הוא ומריו מנדז'וקיץ' נתנו לנו כוח בהתקפה. לדעתי רומא יכולה להילחם על האליפות".

לאונרדו בונוצ'י, שכבש את השער הראשון במשחק, אמר בסיום: "אלה שלוש נקודות חשובות מאוד, הגדלנו את הפער מנאפולי לשבע נקודות ושמרנו על הפער מרומא. זו לא היתה הופעה מצוינת שלנו והקרדיט מגיע לנאפולי, שהיא קבוצה חזקה מאוד. ידענו שהם לא יוכלו ללחוץ על כל המגרש לאורך 90 דקות מלאות, אז חיכינו לרגע הנכון להעניש אותם ולמצוא את השטחים הפנויים".

הבלם הנהדר הוסיף: "היכולת שלנו חייבת להשתפר, אבל אם נשמור על הקשיחות הנחישות הזו, נוכל להגיע רחוק. אני חגגתי במקום היגואין. הוא אלוף ואדם נהדר, אז אם הוא בחר שלא לחגוג, אני בטוח שיש לו סיבות משלו".

עוד בנושא:

גונסאלו היגואין סידר ליובנטוס 1:2 על נאפולי

שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י חוגג. רויטרס
חגג בשביל היגואין. בונוצ'י/רויטרס

בצד המפסיד, דיבר מאוריציו סארי לא מעט על החילוף במהלכו הוציא את לורנצו אינסינייה למורת רוחו של הקשר התוסס: "הוא שאל מדוע הוחלף, חשבתי שהיתה לו התכווצות שרירים. כשהוא יורד, הוא חייב לסתום את הפה ולא להתלונן".

על היגואין אמר המאמן המפסיד: "הוא תופעה, אם הוא מקבל כדור לרגל זו מכת מוות עבור ההגנה. אם גונסאלו יזכה בתואר אירופי אשמח עבורו. פחות עבור יובה, ויותר עבורו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully