וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד בלחץ: הבצורת של זלאטן נמשכת, מוריניו יספוג הרחקה?

השדים האדומים ממשיכים לשקוע: המיוחד עלול להיענש בחומרה בעקבות הפרות מצטברות של התקנון, עוזרו תקף: "השופט היה פנטסטי". באנגליה קוטלים את זלאטן, וגם: פפ מגלה מחדש את אגוארו

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד מחמיץ מול טום היטון שוער ברנלי. GettyImages
עצר שוב ושוב את זלאטן. היטון/GettyImages

הצמרת באנגליה ממשיכה להיות צמודה ומותחת. אמש (שבת) ארסנל, סיטי וליברפול חגגו עם רביעיות והשוויון ביניהן בפסגת הטבלה נשמר, בעוד מנצ'סטר יונייטד הדועכת סיימה ב-0:0 מאכזב עם ברנלי ונותרה במקום השמיני בלבד עם 15 נקודות בלבד ב-10 מחזורים.

ז'וזה מוריניו, כרגיל, משך אש. המיוחד הורחק ליציע אחרי שהתלונן בפני שופטי הקו על פנדל שלא נשרק לזכות השדים האדומים ונאלץ להעביר ההוראות לעוזריו במחצית השנייה באמצעות מחברת. מוריניו הכעוס נראה זועם ביציע אחרי שהשופט מארק קלאטנברג הרחיק בצהוב שני את אנדר הררה והותיר את השדים האדומים ב-10 שחקנים.

עוד בנושא:
סיטי, ארסנל וליברפול עם רביעיות, יונייטד שוב לא ניצחה

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
שוב בכותרות, שוב בהקשרים שליליים. מוריניו/רויטרס

שלא כהרגלו, מוריניו נמנע מלדבר עם כלי התקשורת ושלח את עוזרו רו פאריה כדי להתמודד עם שאלות העיתונאים. "מה שחשוב זה מה שהשופט כתב בדוח שלו, לא מה שמוריניו אמר או לא אמר לא. אני לא יודע מה קרה, אבל רק אומר שהשופט נתן הצגה פנטסטית, זה הכל", אמר העוזר בציניות כמובן. "אני דווקא חושב שצריך לברך את השחקנים על ההצגה הפנטסטית שהם נתנו היום. כשהיינו עם 11 שחקנים שלטנו, היינו דומיננטיים, הגענו למצבים, אבל לא כבשנו. מי שהיה באצטדיון היה יכול להרגיש שהשחקנים נתנו הכל, אבל לפעמים אתה יוצר מצבים ושפוט לא מצליח להבקיע". באנגליה, אגב, טוענים, שמוריניו עלול לספוג עונש הרחקה ממשחקים נוספים בגלל הפרות מצטברות של התקנון - בין היתר הדברים שאמר אמש לשופטים והתלונות שלו על השיבוץ של השופט אנטוני טיילור למשחק של יונייטד מול ליברפול במהלך החודש.

התיקו המאופס של יונייטד סימל גם את הבצורת המתמשכת של זלאטן איברהימוביץ', שממשיך לאכזב. הנה המספרים של השבדי בששת המשחקים האחרונים בפרמיירליג: 540 דקות, 35 בעיטות לשער, 0 שערים, 0 בישולים. זה הרצף הכי ארוך שלו ללא כיבוש מאז אוקטובר 2006. גם הוא, כמו מוריניו, סירב להתראיין בסיום, אבל באנגליה לא התעלמו מהיכולת החלשה שלו, כמו גם מההחמצה האיומה שלו בדקה ה-90. "איך הוא פספס את זה? הוא מפשל שוב ושוב", נכתב ב'דיילי מייל', שם ניתן לו הציון 5, הכי נמוך מבין שחקני יונייטד.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
התקופה הגרועה בקריירה? זלאטן/רויטרס

טום היטון רשם עוד משחק מוצלח בין הקורות של ברנלי ועצר כמה וכמה פעמים את השבדי במצבי אחד על אחד. "הוא בעט כל כך הרבה פעמים לעברי ובכזו עוצמה, שאני לא מבין איך היד שלי לא נשברה", אמר.

גם ויין רוני רשם כמה החמצות מסמרות שיער, כולל אחת בזמן פציעות. למרות תקופת היובש של החלוץ, מוריניו התעקש עוד לפני המשחק שאין לו כל כוונה לשחרר אותו, על רקע דיווחים חוזרים ונשנים על חזרה אפשרית לאברטון. "ויין לא הולך למשום. אנחנו אוהבים אותו, הוא אוהב אותנו. ברור שהוא לא מרוצה במשחקים האחרונים, אבל אין שום בעיה בינינו. הוא עדיין הקפטן של הקבוצה ועדיין מתנהג ככזה", אמר המאמן.

עוד באותו נושא

לפי הפנטזי, הוא השוער הטוב באנגליה: הפריצה המאוחרת והמפתיעה של שוער ברנלי, טום היטון

לכתבה המלאה
סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. GettyImages
שוב במיטבו. אגוארו/GettyImages

ובזמן שביונייטד מנסים להיחלץ מהמשבר, אצל היריבה העירונית סוף סוף נושמים לרווחה. הרצף הכי גרוע בקריירה של פפ גווארדיולה - שישה משחקים ללא ניצחון - הסתיים עם 0:4 מוחץ על ווסט ברומיץ'. גיבור הערב היה סרחיו אגוארו, שלא כבש יותר מחודש והיה מתוסכל ממעמדו אחרי שאיבד את המקום בהרכב. החלוץ הארגנטינאי חזרו לעצמו עם צמד שלישי העונה וסחט מחמאות ממאמנו. "אנחנו זקוקים לסרחיו. יש לו חלק חשוב בהיסטוריה של המועדון הזה ואני שמח שהצלחנו לעזור לו לצאת מהתקופה הקשה. הוא עדיין אחד הטובים בעולם, עדיין אחד החלוצים הכי גדולים שיצא לי לאמן".

גם גווארדיולה מקווה לצאת לדרך חדשה כעת. "כמובן שהייתי בלחץ", הודה. "כל מאמן יהיה בלחץ אם הקבוצה שלו לא מנצחת שישה משחקים ברציפות, זה תמיד קשה, אבל לא פקפקתי לרגע באיכות שלנו. חוץ מ-45 דקות רעות מול סאות'המפטון, היינו טובים בכל המשחקים האלה". גווארדיולה גם הודה ש"אני עדיין צריך ללמוד את השחקנים שלי, התהליך הזה עדיין בעיצומו".

מאמן ליברפול, יורגן קלופ. GettyImages
כדורגל ילדותי בפתיחה. קלופ/GettyImages

בדומה לסיטי, גם ליברפול סיפקה רביעייה, ניצחה 2:4 את קריסטל פאלאס ושמרה על מקומה בדבוקת הצמרת. אף על פי כן, יורגן קלופ לא היה מרוצה מתשעים הדקות של קבוצתו: "לא אהבתי את 15 הדקות הראשונות שלנו. זה היה נראה כמו כדורגל ילדותי ללא כיוון. אבל אז כבשנו והתחלנו לשחק כדורגל ואני לא בטוח שהתקפית שיחקנו טוב מזה הרבה פעמים העונה. במשך חצי שעה יצרנו מצב אחר מצב, ולא הצלחנו להבקיע מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully