וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "לא מסכים שרן איבד את חדר ההלבשה, כשאין תוצאות דברים יוצאים"

28.10.2016 / 13:14

חלוץ בית"ר ירושלים התייחס לתקרית באימון השבוע: "חלק מהכותרות שעושים רחוקות מהמציאות. רק הצלחות יטשטשו דברים כאלה". ז'והאן אודל ושמעון אבוחצירה צפויים לפתוח מול בני יהודה

ניב אהרונסון

אחרי הסערה באימון ביום רביעי, בית"ר ירושלים חזרה היום לאימונים לקראת המשחק מול בני יהודה ביום שני (20:30) כאשר בניגוד לימים האחרונים הוא עבר בשקט יחסי. המאמן רן בן שמעון לא ערך אסיפה. עידן ורד מתאמן חלקית ולא צפוי לפתוח מול הזהובים. ז'והאן אודל ושמעון אבוחצירה צפויים לקבל קרדיט.

שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. ניב אהרונסון
תקופה לא טובה. איתי שכטר/ניב אהרונסון

בתוך כך, איתי שכטר התראיין היום לרדיו ירושלים והתייחס לתקרית באימון השבוע בו רן בן שמעון זרק מהאימון את הייסטר וסאבו נטש: "אני לא מסכים על הדיבורים שהמאמן איבד את חדר ההלבשה. חלק מהכותרות שעושים רחוקות מהמציאות. ככה זה בכדורגל, כשמשחקים לא טוב ואין תוצאות אז דברים יוצאים החוצה. רק הצלחות יטשטשו דברים כאלה".

שכטר הוסיף: "כרגע לרן יש את הדרך שלו והוא עובד קשה כדי למצוא פתרונות בחלק הקדמי. המשחק נגד בני יהודה הוא מאוד חשוב כי אם ננצח ונעשה סדרת משחקים טובה בבית נהיה בצמרת. אין ספק שמכבי תל אביב והפועל באר שבע הן מעל הליגה אבל יתר הקבוצות די שוות ברמתן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully