וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "זה לא נעים ולא קל, מאוד רציתי לאמן ביורוליג"

28.10.2016 / 14:28

המאמן המפוטר של מכבי תל אביב הגיע למפגש הדייויס בין ישראל לשבדיה ואמר לספורט 5: "צדקתי בדרכי". דווין סמית' לקראת ז'לגיריס קובנה (20:00): "רמי הדר עושה עבודה טובה"

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מוכן לז'לגיריס. דווין סמית'/ברני ארדוב

מאמנה המפוטר של מכבי תל אביב, ארז אדלשטיין, הגיע היום (שישי) למפגש גביע הדייויס בין ישראל לשבדיה ברמת השרון. אדלשטיין סירב להתייחס בהרחבה לפיטוריו, אבל הסכים לומר לערוץ הספורט: "זה היה שבוע שרק חיזק אותי כבנאדם. גילויי התמיכה והפרגון עשו לי טוב והבהירו שאני צודק בדרכי. זה לא נעים, לא קל, מאוד רציתי לאמן ביורוליג, אבל זהו".

seperator

לאחר שמכבי תל אביב השיגה ניצחון בכורה ביורוליג מול גלאטסראיי הטורקית ביום רביעי, תתמודד היום הקבוצה של רמי הדר בליטא מול ז'לגיריס קובנה (20:00, ערוץ 5). הבוקר ערכו הצהובים אימון קליעות ללא סילבן לנדסברג וג'ו אלכסנדר הפצועים שלא המריאו עם הצהובים לליטא.

דווין סמית' אמר לוואלה! ספורט לקראת ההתמודדות: "זה פורמט חדש נכון כולם רוצים להשיג את התוצאה הטובה ביותר מול ז'לגיריס, זה הולך להיות משחק לא קל. השגנו ניצחון יפה מול גלאטסראיי אבל יש עוד דברים לעבוד עליהם ואנחנו רוצים להמשיך להשיג ניצחונות, יש לנו עוד דרך ארוכה. במשחק האחרון שיחקנו יחד, אבל זה תהליך ואנחנו עוברים תהליך מסוים".

לשאלה לגבי חילופי המאמנים הוסיף סמית': "אנחנו משחקים כדורסל ורוצים לשחק ובזה רק אנחנו מתרכזים. רמי הדר עושה עבודה טובה ואנחנו חייבים להוציא לפועל את ההוראות שלו כמו שצריך, לא לתת ליריבה הזדמנות בריבאונד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רמי הדר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מבחן נוסף. רמי הדר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully