וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום הוסר, ליגת העל בכדורסל נשים תצא לדרך בשני

28.10.2016 / 11:32

המנהלת קיבלה את העתק מסמך ההתחייבויות של המדינה להעברת כספים והליגה תיפתח כבר בתחילת שבוע הבא. המדינה תעביר לכל אחת מהקבוצות סכום של 450 אלף ש"ח בעונה הקרובה, לעומת 153 אלף ש"ח בעונה הקודמת

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים. מגד גוזני
"ממשיכים בהליך המשפטי". שטרק/מגד גוזני

מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל החליטה לפתוח את עונת המשחקים 2016/2017 כמתוכנן ביום שני הקרוב אחרי שקיבלה אתמול (חמישי) את העתק מסמך ההתחייבויות של המדינה להעברת כספים למנהלת כפי שהועבר מטעמה לבג"צ.

במסמך שהוגש לבג"צ התחייבה המדינה להעביר לכל אחת מקבוצות ליגת העל סכום של 450 אלף ש"ח בעונה הקרובה, לעומת 153 אלף ש"ח לכל קבוצה בעונה הקודמת. בסה"כ התחייבה המדינה לסכום כולל של 4,950,000 ש"ח. מדובר ב- 450 אלף ש"ח לכל אחת מתשע הקבוצות, ועוד 900 אלף ש"ח למנהלת הליגה. בנוסף, התחייבה המדינה להחזיר את חובה מהעונה הקודמת בסך 800 אלף ש"ח.

רו"ח איריס שטרק אמרה: "אם המדינה תעמוד במכלול ההתחייבות כפי שהוגשו לבג"צ, מדובר בתוספת תקציבית בהשוואה לשנים הקודמות. עם זאת, לנוכח העובדה שהתחייבויות המדינה בעונה שעברה לא קוימו, ובמיוחד לנוכח העובדה שהוראות בג"צ לא קוימו כיאות ע"י המדינה והמועצה להסדר ההימורים בספורט, המנהלת תעמוד על כך שהתחייבויות המדינה בפני בג"צ יקוימו הפעם במלואן – תחת פיקוח משפטי הדוק, רק בהתערבות בג"צ ניתן לשנות את הסדר הישן של הפליית נשים בתקציבי ספורט, ואנו ממשיכים בתהליך המשפטי בבג"צ לביטול האפליה התקציבית ולהשגת פתרון שוויוני ארוך טווח. קולנו נשמע וימשיך להישמע, במגרשי הספורט ובמגרש הציבורי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully