וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא חושב שיש פייבוריטית, הכול יכול להיות במשחק כזה"

28.10.2016 / 9:15

הפועל באר שבע קיימה מסיבת עיתונאים לקראת מכבי ת"א (א', 21:00, ספ' 5). בכר: "רק לפני המשחק נדע אם וואקמה ו-ויטור ישחקו". צדק: "ויטור מהבלמים הטובים שהיו פה". תספורת חדשה לבוזגלו

צילום: שי מכלוף, עריכה: אוהד פטר

אחרי שטיפסה לפסגת הטבלה בתום המחזור הקודם, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק המרכזי של המחזור השמיני - נגד מכבי תל אביב באצטדיון טרנר (ראשון, 21:00). האלופה נמצאת בתקופה טובה והיא רוצה לברוח לסגניתה. בהפועל באר שבע פועלים מול ההתאחדות לכדורגל על מנת לקיים טקס לזכרו של האוהד בנצי בלומנפלד שמת אתמול, ולעלות לכר הדשא עם סרטים שחורים על מנת לכבדו.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע פועלת לקיים טקס לזכרו של אוהד הקבוצה
לירן ליאני ישפוט במשחק בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב

מגד גוזני

ברק בכר

על המשחק נגד מכבי תל אביב: "זה משחק בין שתי קבוצות מצוינות, לא חושב שיש פייבוריטית. אנחנו נמצאים בכושר טוב ונרצה להמשיך בצורה הזו. אנחנו באים אחרי ניצחון קשה בקרית שמונה, במומנטום טוב, אבל היריבה מצוינת וזה משחק שהכול יכול להיות בו".

על הפציעות של אנתוני וואקמה ומיגל ויטור: "בתור שחקן סבלתי מהרבה פציעות בסגנון הזה, אלו פציעות שקריות. רק לפני המשחק נדע אם הם ישחקו".

על מותו של האוהד בנצי בלומנפלד, שהיה קרוב מאוד לאובידיו הובאן: "כמובן שאובידיו לקח את זה קשה, אבל הוא מקצוען. לפני המשחק נראה איך זה משפיע עליו. אולי הוא ירצה לשחק בשבילו, אני מאמין שהוא יצליח לעשות את ההפרדה".

על ההרכב: "אין שחקן שלא מגיע לו לשחק ולא גורם לי מחשבה. גם באימונים כולם נותנים 100 אחוז. אם הייתי יכול להרכיב 14 שחקנים הייתי עושה את זה".

שיר צדק

על מיגל ויטור: "אחד הבלמים הטובים שנחתו פה, הוא ווינר באופי, מאוד משמעותי לקבוצה, כיף לשחק לידו. אבל אם הוא לא יוכל לשחק - יש לנו סגל רחב ויש לנו מספיק שחקנים שיכולים להחליף כל אחד".

על המשחק ביום ראשון: "זו ריצה ארוכה. זה עוד משחק, למרות שזה משחק נגד קבוצה טובה. תמיד יש אווירה טובה במשחקים נגדם, יש תחושה טובה, אנחנו רוצים לעבור עוד אתגר בעונה היפה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully