וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבלדזה: "חלק מהשחקנים אכזבו אותי, חלק נתנו לי תחושה טובה"

מאמן מכבי תל אביב שלח מסר ברור אחרי ה-2:3 על עירוני קרית שמונה ברבע גמר גביע הטוטו: "לא רוצה להגיד מי היה רע, מיכה ובן בסט היו טובים. מצפה לאווירה בבאר שבע". איוניר: "ננסה להתאושש"

ברני ארדוב

שלושה ימים אחרי ההפסד למכבי חיפה, מכבי תל אביב הצליחה להתאושש היום (חמישי) במשחק הראשון של רבע גמר גביע הטוטו. הצהובים גברו 2:3 על עירוני קרית שמונה, רגע לפני המפגש בבירת הנגב אצל הפועל באר שבע. דור מיכה ועדן בן בסט ניצלו את ההזדמנות שקיבלו משוטה ארבלדזה וענו עם הופעה טובה, הצפוניים שוב לא הצליחו לנצח אולם שמרו על סיכוי להעפיל לקראת הגומלין בנובמבר.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב גברה 2:3 על עירוני קרית שמונה
נאשם נוסף בפרשת לה פמיליה שוחרר למעצר בית מלא
פיפ"א דורשת מהפועל תל אביב לשלם את החוב לתון על לוטם זינו

seperator
מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
קיבל חומר למחשבה. ארבלדזה/ברני ארדוב

שוטה ארבלדזה אמר בסיום: "לא ניסיתי דברים לקראת יום ראשון, רק נתנו צ'אנס לחבר'ה ששיחקו פחות דקות. חלק מהם ממש, ממש אכזבו אותי, חלק נתנו לי תחושה טובה יותר. אני לא רוצה להגיד מי היה רע, אבל עדן שיחק מאוד טוב. הוא הראה לי שהוא רוצה להיות חלק מאיתנו ושמגיע לו מקום. אני צריך לקחת אותו בחשבון. מיכה היה נהדר, אחד הטובים על המגרש היום, הוצאתי אותו כדי לשמור עליו. בליגות טובות, כמעט כל שבוע יש משחק גדול וחשוב ובתפיסה שלי, כל משחק הוא משהו גדול בפני עצמו. אני מצפה לאווירה שם, יהיה נחמד. אנחנו לא באים להפתיע אף אחד, אלא לשחק כדורגל טוב".

עדן בן בסט הוסיף: "תמיד כיף להבקיע, כמובן כשזה בא עם ניצחון. המקום הכי טוב להוכיח זה על המגרש, במשחקים ובאימונים ואני מקווה להמשיך לעשות את זה. אני יודע שיש לי עוד הרבה על מה לעבוד כדי להיות בכושר שאפיין אותי. עשיתי משחק טוב ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות. יש לנו סגל של 22-24 שחקנים, כולם רוצים להיות חלק וכמובן שגם אני. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת ושנים שאנחנו מכתיבים את הקצב בליגה. אני שמח שהפועל באר שבע נותנת פייט ויהיה משחק מעניין".

שחקני מכבי תל אביב דור מיכה, שגיב יחזקאל. ברני ארדוב
חומר למחשבה. יחזקאל עם מיכה/ברני ארדוב

בצד המפסיד, מוטי איוניר אמר: "כשאתה מפסיד אתה אף פעם לא יכול להיות שמח, גם לא למכבי תל אביב בחוץ, אבל זה משחק ראשון והבקענו כאן שני שערי חוץ, כך שאם ננצח בגומלין נעלה לשלב הבא, אז זה משאיר אותנו בחיים להמשך. ספגנו שערים קלים מדי, היינו צריכים לתת למכבי לעבוד קשה יותר בשביל השערים שלהם. סך הכול זה בסדר, בשביל משחק גביע הטוטו זה היה נחמד. היו לנו התקפות טובות, כמה החמצות".

מאמן הצפוניים הוסיף: "שני משחקי הליגה האחרונים שלנו היו תיקו בחוץ מול מכבי חיפה והפסד ביתי לבאר שבע. בשני המשחקים האלה לא באנו לידי ביטוי בהתקפה, לא איימנו מספיק על השער ונצטרך לעשות את זה בחוץ מול מכבי פתח תקוה. אנחנו לא במשבר שצריך להרים את השחקנים ממנו. נכון שאין לנו ניצחונות, אבל עד להפסד לבאר שבע היינו בסך הכול בסדר, עם רצף של 11 משחקים אומנם בלי ניצחונות, אבל גם ללא הפסד. אנחנו מאמינים בעצמנו וננסה להתאושש במשחק הקרוב".

איוניר עם ארבלדזה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully