וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד גברה 1:4 על אלאבס

מי אמר בצורת? דייברסון (7) הימם את הבלאנקוס, אבל רונאלדו ענה עם שלושער (17 בפנדל, 33, 88) ויחד עם הקשתה של מוראטה (84) העניק לזידאן ניצחון חמישי ברציפות. 2:4 לאתלטיקו על מלאגה

one

בווידאו: תקציר ה-1:4 של ריאל מדריד על אלאבס

המחזור העשירי בליגה הספרדית יצא אמש (שישי) לדרך כשריאל סוסיאדד ניצחה 0:2 את לגאנס. משחקי השבת החלו עם 1:1 בין ספורטינג חיחון לסביליה, שאיבדה את סמיר נאסרי בפציעה מדאיגה. ריאל מדריד חגגה עם 1:4 על אלאבס כאשר כריסטיאנו רונאלדו להט עם שלושער. אתלטיקו מדריד התאוששה מההפסד במחזור הקודם עם 2:4 מרשים על מלאגה.

seperator
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
חזר לחגוג. רונאלדו/רויטרס

אלאבס - ריאל מדריד 4:1

הכושר המשופר של הבלנאקוס נמשך עם ניצחון חמישי ברציפות בכול המסגרות כאשר המארחת ספגה את ההפסד הרביעי שלה העונה. גם הטעות הקשה של קיילור נבאס, שהובילה לשער היתרון של דייברסון כבר בדקה השביעית לא הספיקה ומשם, השופט בחר לסייע לאורחת. בדקה ה-17 ספק נגיעת יד של דייברסון ברחבה שלו הובילה לפנדל עבור ריאל, כריסטיאנו רונאלדו איזן, שבר בצורת בת 180 דקות והעלה את המאזן שלו ל-350 שערי ליגה בקריירה. הפורטוגלי המשיך להיות יעיל ובדקה ה-33 קבע מהפך בבעיטה מחוץ לרחבה. אלאבס לחצה, אולם דווקא בדקה ה-78 ריאל קיבלה עוד פנדל מפוקפק. רונאלדו חלם על שלושער, אבל דניאל פאצ'קו סיפק עצירה מופלאה ושמר את אלאבס במשחק. זינדין זידאן קיבל תמורה מלאה מצד המחליף, אלברו מוראטה, שנעל את ההצגה עם הקשתה מעל פאצ'קו בדקה ה-84. רונאלדו לא ויתר על רעיון השלושער ובדקה ה-88 חגג שוב מבישול של מרסלו.

דקה 7, גול!: נבאס סיפק יציאה מזעזעת והותיר את דייברסון פנוי. החלוץ גלגל בקלילות לרשת את הרביעי שלו העונה. 0:1 לאלאבס

דקה 17, גול!: נגיעת יד גבולית של דייברסון הובילה לפנדל עבור האורחת. רונאלדו לא התקשה ועם פגז שבר בצורת של 180 דקות ללא שער. ריאל איזנה ל-1:1. שער ליגה 350 של רונאלדו. חלוקת השערים של רונאלדו כוללת: 263 שערים במדי ריאל, 84 אצל מנצ'סטר יונייטד ו-3 בספורטינג ליסבון.

דקה 24: נאצ'ו פרננדס החליף את פפה, שנפצע.

דקה 33, גול!: בנזמה מצא את רונאלדו, שנותר חופשי. הפורטוגלי ירה כדור חזק, שפגע באחד משחקני ההגנה וחדר לרשת. 1:2 לריאל

דקה 46: קמראסה עבר בקלילות את וראן, אבל סחט מנבאס עצירה נהדרת.

דקה 78: רונאלדו ספק נתפס ברחבה, השופט שוב סימן לפנדל. הפעם, פאצ'קו היה מוכן ועם עצירת פנדל נהדרת מנע מרונאלדו שער שלישי.

דקה 84, גול!: מרסלו חתך את ההגנה של המארחת, מצא את אלברו מוראטה והוא הקשית מעל פאצ'קו את השלישי. 1:3 לריאל

דקה 88, גול!: מרסלו שוב בישל, הפעם לרונאלדו והוא ירה לרשת את השלישי שלו מתוך הרחבה. 1:4 לריאל

ריאל מדריד מקבלת פנדל. one
נגע ביד? התמונה מוכיחה אחרת/one

ריאל סוסיאדד - לגאנס 0:2

ניצחון שני ברציפות לסוסיאדד, הפסד רביעי ברציפות לעולה החדשה. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-29. קרלוס מרטינס הגביה מימין, וויליאן ז'וזה הברזילאי עלה גבוה ונגח בעוצמה אדירה לפינה כדי לקבוע 0:1. השני של סוסיאדד הגיע בדקה ה-60. דויד סורוטוסה בעט חזק מ-16 מטר, השוער סראנטס הדף לא מספיק טוב וזה חזר אל צ'אבי פרייטו, שדחק מקרוב פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

צפו בתקציר

שחקן ריאל סוסיאדד איניגו מרטינס. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
מומנטום טוב. איניגו מרטינס/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ספורטינג חיחון - סביליה 1:1

רצף חמש הניצחונות של האנדלוסים נעצר באצטדיון אל מולינון, שם לא ניצחו מאז דצמבר 2009. ואם זה לא מספיק, סמיר נאסרי נפצע בצורה מדאיגה והוחלף לאחר ההפסקה, כשעל פי דיווחים בספרד הוא סובל מקרע בשריר הירך האחורי. הפציעה הזו באה דווקא לאחר שהחייה את הקריירה כמושאל בסביליה. לוסיאנו וייטו הארגנטינאי העלה את האורחים ליתרון עם הקפצה קלילה אחרי מסירה של וויסאם בן ידר בדקה הרביעית, אבל מוי גומס קבע חלוקת נקודות עם בעיטה יפה מהאוויר בדקה ה-20. סביליה עם 21 נקודות, פספסה הזדמנות להעפיל לפחות זמנית לפסגה. חיחון עם שבעה משחקים ללא ניצחון.

צפו בתקציר

לוסיאנו וייטו שחקן סביליה (משמאל) כובש מול פיצ'ו קוויאר שוער ספורטינג חיחון. רויטרס
שער מוקדם שלא הספיק לסביליה. לוסיאנו וייטו כובש/רויטרס

אתלטיקו מדריד - מלאגה 2:4

הקולצ'ונרוס הצליחו להשכיח את ההפסד לסביליה ועם הצגה של הצמד הצרפתי בחוד, חגגה ניצחון שישי העונה. אנטואן גריזמן סידר ליאניק פריירה קראסקו (7) שער מוקדם, קווין גמיירו להט עם צמד (24, 44) כאשר חברו לנבחרת סיים הופעה מרשימה עם בישול נוסף. בתווך, סנדרו רמירס (31) המשיך את הכושר האישי המרשים שלו עם ביצוע מבריק ושער רביעי בששת המשחקים האחרונים. אולם חוסר אחריות מצד סטפן סאביץ', שהותיר את אתלטיקו בעשרה שחקנים בדקה ה-64 והעיר את האורחת. איגנסו קמאצ'ו (64) הצליח להפוך את המפגש לצמוד, אולם שער שני של קראסקו (88) הנחיל לאנדלוסים הפסד רביעי העונה והרגיע את דייגו סימאונה. צ'ורי קסטרו הותיר את האורחת בעשרה שחקנים, אחרי שספג צהוב שני בדקה ה-89.

צפו בתקציר

שחקני אתלטיקו מדריד קווין גמיירו, אנטואן גריזמן. GettyImages
לוהטים. גריזמן וגמיירו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully