וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן שוב ניצחה בדרבי, לייפציג נושפת בעורפה

האלופה ניצחה 1:3 את אוגסבורג גם בליגה, כשרובן כבש ובישל פעמיים ללבנדובסקי. זביצר הבקיע צמד ב-0:2 של העולה המפתיעה בדרמשטאדט. 0:0 חלש בין דורטמונד לשאלקה, הפסד לאלמוג כהן

יאקוב ברון לארסן שחקן בורוסיה דורטמונד (אמצע) עם גונסאלו קסטרו, לוקאש פישצ'ק. GettyImages
דורטמונד בתקופה לא טובה/GettyImages

באיירן מינכן שמרה הערב (שבת) על פסגת הבונדסליגה בזכות עוד 1:3 בדרבי על אוגסבורג, כשהעולה המפתיעה ר.ב. לייפציג נושפת בעורפה אחרי 0:2 בדרמשטאדט. הדרבי של חבל הרוהר בין בורוסיה דורטמונד לשאלקה הסתיים ב-0:0 מאכזב, וכך גם המשחק שנערך ביום שישי בין מנשנגלדבאך לפרנקפורט. 58 דקות לאלמוג כהן בהפסד של אינגולשטאדט, לברקוזן ביצעה מהפך וניצחה 1:2 בוולפסבורג.

אוגסבורג - באיירן מינכן 3:1

דרבי בווארי שני תוך שלושה ימים, ושוב האלופה מנצחת בדיוק באותה תוצאה. אוגסבורג הצליחה להפתיע את באיירן מינכן פעמיים בחמשת מפגשי הליגה האחרונים, אבל הערב זה לא היה קרוב לעוד סנסציה בגלל אריאן רובן ורוברט לבנדובסקי. ההולנדי הכניס כדור עומק נהדר לפולני שכבש בדקה ה-19, ובחלוף שתי דקות לבנדובסקי החזיר לו עם כדור רוחב. בדקה ה-48 שוב רובן בישל למלך השערים, שעקף את השוער וחגג את ה-13 שלו ב-11 משחקים מול היריבה המועדפת עליו. ג'ה צ'אול קו צימק בדקה ה-67.

שחקני באיירן מינכן רוברט לבנדובסקי עם אריאן רובן. רויטרס
תיאום מושלם. אריאן רובן עם רוברט לבנדובסקי/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט פרנקפורט 0:0

אמנם בליגת האלופות היא ניצחה בין לבין, אבל הקבוצה של אנדרה שוברט סגרה הערב משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בליגה. לא זו בלבד שהיא עם ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון, אלא שגם זה 0:0 שני ברציפות שלה בבית כשהקודם היה מול המבורג. אמנם היא חסרה את תורגן הזאר, רפאל ואיברהימה טראורה, אבל זה היה ממש לא מרשים. בדקה ה-72 הגיעה גלדבאך למצב פנטסטי. פביאן ג'ונסון פרץ משמאל והעביר כדור רוחב לאוסקר ונדט, שבעט חזק וטוב בנגיעה אחת, אבל לוקאס ראדצקי הגיב עם אינסטינקט פנטסטי והדף את הכדור אל המשקוף. טאלב טואטחה לא שותף.

אנדרה האן שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
ערב מאכזב בבורוסיה פארק. אנדרה האן/GettyImages

דרמשטאדט - ר.ב. לייפציג 2:0

מה תגידו על העולה המרשימה? הרצף של לייפציג נמשך והיא עדיין ללא הפסד העונה, במקום השני בטבלה ורק שתי נקודות פחות מבאיירן מינכן. המחליף הראשון של רלף האזנהוטל, האוסטרי מרסל זביצר שנכנס בדקה ה-51, נזקק לשש דקות על המגרש כדי להקנות לקבוצתו יתרון אחרי כדור רוחב של טימו ורנר. זביצר השלים צמד בדקה ה-82, אחרי הכנה מצד ימין של המחליף הסקוטי אוליבר ברק. דרמשטאדט עם הפסד ביתי ראשון העונה.

מרסל זביצר שחקן ר.ב. לייפציג חוגג. GettyImages
חילוף מוצלח. מרסל זביצר/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - שאלקה 0:0

הדרבי ה-89 של חבל הרוהר בבונדסליגה לא עמד בציפיות. המארחת רצתה לחזור למסלול הניצחונות, אבל רשמה תיקו שלישי ברציפות וממשיכה לקרטע, אחרי שגם נזקקה לפנדלים כדי לעבור בקושי את אוניון ברלין מהליגה השנייה במסגרת הגביע. שאלקה מנסה להתאושש מפתיחת עונה איומה ויכולה להיות מרוצה מהנקודה, שכן היא הגיעה ללא ברל אמבולו הפצוע וגם בלי קלאס יאן הונטלאר שהבוקר התגלה כי הוא סובל מפציעה ברצועות הברך. שבעה צהובים והרבה עצבים היו במשחק, אבל השערים נותרו נעולים. עוסמאן דמבלה היה הכי קרוב, אך פגש את הקורה בדקה ה-53. רלף פרמן מנע שער מפייר אמריק אובמיאנג בדקה ה-73.

פרנקו די סנטו שחקן שאלקה מול סוקרטיס פפאסטאטופולוס שחקן בורוסיה דורטמונד, ביניהם השופט פליקס ברייך. GettyImages
הרבה עצבים. השופט פלקיס ברייך מפריד בין פרנקו די סנטו לסוקרטיס/GettyImages

משחקים נוספים

מיינץ - אינגולשטאדט 0:2
למיינץ: יונוס מאלי (51 בפנדל), לוין אוזטונלי (86). אלמוג כהן פתח והוחלף בדקה ה-58

וולפסבורג - באייר לברקוזן 2:1
לוולפסבורג: מקסי ארנולד (37). ללברקוזן: אדמיר מחמדי (79), טין ידבאי (83)

ורדר ברמן - פרייבורג 3:1
לברמן: סנטיאגו גרסיה (67). לפרייבורג: מקסימיליאן פיליפ (29), וינצ'נזו גריפו (39 בפנדל), אמיר אברשי (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully