וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סתיו שחם: "לא הייתה כוונה לפגוע בשרון מימר, הוא מאמן מצוין"

27.10.2016 / 15:19

הבעלים של הפועל כפר סבא חזר לישראל והתייחס לפוסט שפרסם בפייסבוק ושעורר סערה: "הדברים שלי היו צריכים לגרום לכולם במערכת להתעורר. אין לי שום כוונה להחליף את שרון"

סתיו שחם בעלי הפועל כפר סבא מודה לאוהדי הקבוצה. קובי אליהו
"אני דווקא שמח שיש לנו היום קהל שמביע עמדה ועומד על שלו". שחם/קובי אליהו

בעלי הפועל כפר סבא, סתיו שחם, חזר מארצות הברית והערב (חמישי) ישתתף במסיבת העיתונאים השבועית של הקבוצה. שחם שעורר סערה גדולה במועדון עת העביר ביקורת חריפה על הקבוצה והמאמן שרון מימר בפוסט שפרסם בפייסבוק בתחילת השבוע, משוכנע כי לא שגה - למרות שמימר ביקש להתפטר (ונדחה) בעקבות הדברים.

"הדברים שפרסמתי לא כוונו לשרון באופן ישיר וחבל שאנשים לא הבינו את זה", הבהיר היום שחם. "הפועל כפר סבא זה גוף גדול. זו חברה מבחינתי שיש בה הרבה מרכיבים ובראשם כמובן המאמן, המנכ"ל והשחקנים. הכוונה שלי הייתה לתת מכה שתעיר את כולם מהתרדמת ולראייה אחרי שהדברים נרגעו ביום שני, האימונים מתנהלים מצוין ואני משוכנע שהקבוצה תהיה מוכנה למשחק בשבת. לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בשרון או לערער את מעמדו ואין לי שום כוונה להחליף אותו כי אני יודע ששרון הוא מאמן מצוין".

שחם הוסיף: "הדברים שלי צריכים לגרום לכולם במערכת להתעורר ולהבין שהפועל כפר סבא צריכה להיראות יותר טוב ולהביא יותר נקודות. אני גם יודע היטב שהמצב שלנו לא כזה גרוע. אנחנו ביחד עם עוד הרבה קבוצות באותו מצב וזה בסדר, ולכן אני לא בלחץ ולא מרגיש שאנחנו לא יכולים לצאת מזה".

באשר לאוהדי הקבוצה שהביעו אכזבה גדולה מהקבוצה בשבת וזכו לגיבוי משחם, אמר הבעלים: "אוהדי הפועל כפר סבא עוברים שינוי ואני דווקא שמח שיש לנו היום קהל שמביע עמדה ועומד על שלו. אני כמובן מצפה שכולם יידעו להציב לעצמם גבולות ולא יעברו את גבול הטעם הטוב, אבל בנוף הכדורגל שלנו אנחנו יודעים שאוהדים לפעמים מקללים ומביעים טענות. צריך גם לדעת לחיות עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully