וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה: "אנחנו חייבים לדעת לעבור טוב ממשחק למשחק"

27.10.2016 / 9:09

מאמן מכבי תל אביב ביקש מהשחקנים יותר אגרסיביות ושם את האצבע על ההבדלים ביכולת בין משחקים באירופה וישראל: "חייבים לייצר רצף של משחקים טובים". 21:00: קרית שמונה בגביע הטוטו

מערכת וואלה!

שוטה ארבלדזה משוכנע שהבעיה העיקרית של שחקניו נעוצה בהבדלי הגישות שלהם בין משחק למשחק. לא במקרה סימן אתמול המאמן הגיאורגי בשיחה עם שחקניו את המעבר בין משחקים טובים של הקבוצה לכאלה שהיו ברמה וביכולת לא גבוהה. ארבלדזה שם אצבע על המעבר מהניצחון בדרבי 0:5 למשחק החלש באירלנד מול דאנדוק כמה ימים לאחר מכן והוא גם לקח כדוגמא את המעבר הרע של השחקנים מהניצחון באלקמאר להפסד למכבי חיפה.

בשיחה קצרה שערך אתמול עם השחקנים, אמר המאמן: "בכל פעם שלא היינו אגרסיביים, הייתה לנו בעיה. בכל פעם שלא הייתם קרובים ליריב ולא באתם עם כל הנחישות והמחויבות, הייתה לנו בעיה. היינו יותר איכותיים והגענו להרבה יותר מצבים אבל הפסדנו למכבי חיפה בגלל שהיינו רכים מדי ולא אגרסיביים וראשונים לכל כדור. אנחנו חייבים לדעת לייצר רצף של משחקים טובים ולעבור ממשחק למשחק בצורה טובה".

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. ברני ארדוב
"בכל פעם שלא היינו אגרסיביים, הייתה לנו בעיה". ארבלדזה/ברני ארדוב

לא מעט שחקנים ממורמרים ינסו להראות הערב לארבלדזה שמגיע להם יותר קרדיט ממנו, כשהצהובים יארחו את עירוני קרית שמונה למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע הטוטו (21:00, ספורט 5+ לייב). בהגנה עשויים לפתוח יובל שפונגין, יגור פיליפנקה ואבי ריקן שכבר זמן רב לא ראו דשא. דור פרץ ואליאל פרץ מועמדים לפתוח בקישור, ובחלק הקדמי אמור ארבלדזה לתת דקות לדור מיכה, עדן בן בסט ושגיב יחזקאל. ברק יצחקי שנכנס טוב כמחליף מול חיפה, אמור לפתוח.

האריס מדוניאנין וטל בן חיים הבלם לא יהיו בסגל ויזכו למנוחה. טל בן חיים החלוץ התלונן אתמול על מיחושים וכאבים קלים באזור שרירי הבטן והמפשעה וגם הוא ייעדר, כמו גם אייל גולסה הפצוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully