וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער מטורף לנאצ'ו ב-1:7 של ריאל מדריד על קולטוראל לאונסה בגביע המלך

הבלאנקוס התעללו ביריבה מהליגה השלישית במשחק הראשון מבין שניים בדרך לשמינית גמר הגביע הספרדי. חצי מספרת מדהימה לבלם, אסנסיו ומוראטה כבשו צמדים, דיאס הוסיף, מרטינס כבש לקולטוראל

נאצ'ו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
ביצוע ענק. נאצ'ו חוגג/AP

זה אמנם לא סופי, אבל אפשר לומר שריאל מדריד העפילה לשמינית גמר הגביע הספרדי, כשהביסה הערב (רביעי) 1:7 את קולטוראל לאונסה מהליגה השלישית במשחק הראשון מבין שניים, והשיגה מקדמה ענקית לקראת הגומלין שישוחק לפרוטוקול בלבד.

הבלאנקוס עלו ליתרון כבר אחרי שש דקות, לאחר שיאני זיברלון כבש שער עצמי. בדקה ה-32 ריאל מדריד באמת נכנסה לעניינים, עם שערו הראשון של מרקו אסנסיו במשחק, שכבש מתוך הרחבה. בדקה ה-46 גם אלברו מוראטה הצטרף לחגיגה כששלח את הכדור מתוך הרחבה בין רגליו של השוער ובדקה ה-53 השלים אסנסיו צמד, עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה.

שתי דקות לאחר מכן גם מוראטה השלים צמד, אחרי בישול מבריק של חאמס רודריגס עם החלק החיצוני של הנעל ובדקה ה-68 הגיע השער היפה ביותר במשחק, שער שאולי יתמודד על תואר שער השנה, אחרי שנאצ'ו פרננדס שלח חצי מספרת מקצה הרחבה לרשת. בנחה מרטינס צימק את התוצאה עם בעיטה חזקה מעשרה מטרים בדקה ה-84 לפני שמריאנו דיאס מהרפובליקה הדומיניקנית, שנכנס כמחליף אצל זינדין זידאן, קבע את תוצאת המשחק עם נגיחה בתוספת הזמן. הגומלין ייערך בסוף נובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully