וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - קרית שמונה: בן חיים החלוץ התלונן על פציעה, הרכבים משניים

החלוץ הסתפק באימון קל, אך בכל מקרה לא תוכנן לשחק ברבע גמר גביע הטוטו (ה', 21:00, 5 לייב). ארבלדזה יעניק הזדמנות למחליפים, ביניהם ריקן ובן בסט. גם איוניר יבצע רוטציה

רבע גמר, משחק ראשוןמחצית25/10/2016
מכבי תל אביב
    0
      עירוני קרית שמונה

        מכבי תל אביב ערכה הערב (רביעי) את האימון הראשון שלה מאז ההפסד למכבי חיפה ביום שני. האימון נפתח בשיחה של המאמן שוטה ארבלדזה עם השחקנים. מהאימון נעדר החלוץ טל בן חיים שהתלונן על פציעה וערך רק אימון קל מאוד בצד. עדיין לא ברור ממה הוא סובל כשבכל מקרה הוא לא אמור היה ליטול חלק במשחק הראשון ברבע גמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה (חמישי, 21:00, ספורט 5 לייב). בקבוצה יבדקו בשלב מאוחר יותר האם הוא בספק למשחק מול הפועל באר שבע ומה בדיוק מצבו.

        ארבלדזה יאפשר מנוחה למספר שחקנים בגביע הטוטו ולמעט הפצועים אייל גולסה ובן חיים החלוץ, יישבו ביציע גם האריס מדוניאנין וטל בן חיים הבלם. יובל שפונגין, יגור פיליפינקה ואבי ריקן אמורים לפתוח בחוליה האחורית, כשגם בחלק הקדמי יקבלו הזדמנויות שחקני ספסל רבים.

        חלוץ מכבי תל אביב עדן בן בסט. יוסי ציפקיס
        זמן המחליפים. עדן בן בסט/יוסי ציפקיס

        אחרי הפסד הליגה להפועל באר שבע, עירוני קרית שמונה תנסה להתאושש מחר בגביע הטוטו מול מכבי תל אביב. מאמן הקבוצה, מוטי איוניר, לא רצה להעמיס על חניכיו וערך אימון קליל, שכלל ברובו משחקי טניס-רגל. איוניר הודיע לשחקניו שכולם ייצאו למשחק, מה שאומר שלא ברור מי יזכו למנוחה ומי יהיה בהרכב הפותח, אך ההערכה היא שרבים משחקני ההרכב הראשון לא יפתחו, כדי לא ליצור עומס לקראת המשחק החשוב מול מכבי פתח תקוה בליגה.

        "ברור שעבורנו כל מפעל הוא חשוב ואנחנו לא יכולים לזלזל בשום משחק", אמר אחד משחקני הקבוצה, שהוסיף: "בסופו של דבר הליגה היא החשובה ביותר. לא פתחנו באופן אידיאלי את העונה אך עדיין אין פער גדול בינינו לבין הצמרת. לכן המשחק מול מכבי פתח תקווה הוא חשוב ביותר להמשך".

        הצעה שאסור לפספס

        תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

        לכתבה המלאה
        מוטי איוניר מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
        ערך לשחקניו אימון קליל. איוניר/אדריאן הרבשטיין

        הרכבי הקבוצות

        שופט: דניאל בר נתן
        אצטדיון: נתניה

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully