וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניוקאסל של בניטס ממשיכה לנצח, האוהדים שוברים שיאי התלהבות

המגפייז העפילו לרבע גמר גביע הליגה עם 0:6 על פרסטון, רשמו ניצחון 13 ב-15 משחקים, מיטרוביץ' כיכב ורקד עם הקהל שמילא את האצטדיון. הבלם הנלי: "התמיכה בנו היא משהו שלא ראיתי בחיים שלי"

AP

בווידאו: אוהדי ניוקאסל רוקדים עם מיטרוביץ' בסיום

ניוקאסל ממשיכה בכושרה המצוין תחת רפא בניטס, וההתרגשות בעיר נמשכת. אתמול (שלישי) אוהדי ניוקאסל שברו שיא מועדון לקהל בגביע הליגה: מספר מרשים של 49,042 צופים הגיעו לסיינט ג'יימס'ס פארק וראו את הגמפייז מביסים 0:6 את פרסטון ומעפילים לרבע גמר גביע הליגה.

אחרי שפתחה את העונה עם שני הפסדי ליגה, ניוקאסל ניצחה ב-13 מתוך 15 המשחקים האחרונים שלה. בששת משחקיה האחרונים היא כבשה 19 שערים ורשמה שישה ניצחונות. היא מובילה את הטבלה עם 31 נקודות, 3 נקודות מעל השנייה ברייטון. בליגה היא כבשה 30 שערים ב-11 משחקים, ובגביע הליגה מאזן השערים שלה הוא 0:10. הקבוצה ללא הפסד מאז ה-17 בספטמבר.

רפא בניטס, מאמן ניוקאסל. GettyImages
נראה טוב. בניטז/GettyImages

"התמיכה בנו היא משהו שלא ראיתי בחיים שלי", אמר בלם הקבוצה גרנט הנלי, "לא חוויתי דבר כזה כל הקריירה שלי, זה פשוט מדהים. מאז שהגעתי לכאן, הקהל היה לא ייאמן, הם מגיעים בכמויות אדירות, בבית ובחוץ, והלילה היו כאן שוב רבבות. איזה מקום נהדר לשחק בו כדורגל. זה פשוט חלום, באמת".

מאמן הקבוצה בניטז עשוי לפגוש את האקסית ליברפול ברבע הגמר, אבל טוען שכל מה שמעניין אותו זה רק הליגה וניסיון ההעפלה בחזרה לפרמיירליג. "אני צריך להתרכז במשחק הליגה הקרוב, לחכות להגרלה, ורק אז אולי אוכל לענות על השאלות", אמר בניטז.

אלכסנדר מיטרוביץ' כבש שני שערים והוסיף בישול, וזכה למחמאות ממאמנו: "אני חייב להיות מסופק מאוד מהיכולת, מהסגנון שלנו, מהשערים שכבשנו... מיטרו דחף אותנו קדימה ועשה כל שביכולתו, אני מאוד מרוצה ממנו. האם אנחנו יכולים לזכות בגביע הליגה? אתם חייבים להבין שיש הבדל גדול בין הפרמיירליג לצ'מפיונשיפ, אבל לעולם אל תגיד לעולם לא".

  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully