וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוואנגז'ו R&F וליאאונינג נפרדו ב-1:1, שער ליגה 11 לערן זהבי

הישראלי הפציץ כדור שטוח לרשת (80), אבל לוקימיה השווה (88) במשחק הביתי האחרון של ג'וואנגז'ו. זהבי גם בישל שער שנפסל (42), ג'יאנו נגח למשקוף (30), האם זה היה משחק הבית האחרון של זהבי?

צילום מסך

ערן זהבי כבש היום (רביעי) את שער הליגה -11 שלו בליגה הסינית, כאשר קבוצתו ג'וואנגז'ו נפרדה ב-1:1 ביתי עם ליאאונינג במחזור הלפני אחרון של העונה ובמשחק הביתי האחרון של הקבוצה לפני שהיא עוברת לאצטדיון חדש. זהבי פתח בהרכב והיה פעלתן במחצית הראשונה, כאשר עשר דקות לסיום זהבי מצא את הרשת עם בעיטה שטוחה מ-20 מטר לפינה. זהבי היה יכול להשלים צמד כעבור 5 דקות עם בעיטה חזקה מסף הרחבה, אך השוער הדף את הבעיטה שלו ואסאני לוקימיה העניש מהצד השני עם בעיטה מקרוב (88) כדי לקבוע את תוצאת הסיום.

זהבי כבש בפעם האחרונה באצטדיון ביתי ואולי גם בפעם האחרונה לעיני הקהל הביתי שלו לפני שהוא עובר לקבוצה חדשה וסיפק עוד הוכחה לדומיננטיות האדירה שלו בליגה הזו. גוואנגז'ו, שנאבקה נגד ההישרדות עד שזהבי הגיע אליה, יכולה לסמן וי על העונה הזו. מנגד, ליאאונינג עדיין לא הבטיחה את הישרדותה בליגה כשמחזור אחד לסיום היא רחוקה רק שתי נקודות מהקו האדום.

"אין ספק לגבי עתידו של זהבי בקבוצה", אמר סגן מנכ"ל המועדון לאחר המשחק. "אנו שמחים שהוא איתנו. יחד נבנה קבוצה חזקה בעונה הבאה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק ביתי אחרון? ערן זהבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דקה 7: איום ראשון של ערן זהבי שקיבל כדור בטווח של 18 מטר מהשער והפציץ בימין למרכז השער אבל השוער היה במקום.

דקה 21: דריו וידוסיץ' האוסטרלי בחן את שוער גוואנגז'ו עם בעיטה חופשית מחוץ לרחבה, אבל צ'נסונג היה במקום.

דקה 30: מצב מצוין למארחים. ג'יאנו התרומם להגבהה מצד שמאל ונגח כדור חזק שנהדף בקושי למשקוף והחוצה.

דקה 38: ערן זהבי מצא את עצמו במצב מצוין חופשי ללא שמירה ובעט חזק מחוץ לרחבה, אבל הכדור טס מעל השער.

דקה 42: ערן זהבי הכניס כדור עומק נהדר לג'יאנו שכבש, אבל השופט פסל את השער בטענה גבולית מאוד לנבדל.

דקה 65: האורחים היו חייבים לעלות ליתרון אחרי שאוג'ה נשלח לרחבה ונותר חופשי לגמרי, אבל במקום לבעוט בשמאל, השתהה ושלח טיל בימין מעל השער.

דקה 80: גול! הנה זה בא, ערן זהבי קיבל כדור מחוץ לרחבה וירה כדור שטוח לפינה ופנימה כדי להעלות את קבוצתו ל-0:1. זה היה שער הליגה ה-11 העונה של הישראלי.

דקה 85: כמעט השני של זהבי שקיבל כדור מרנטיניו, התקדם לעבר הרחבה ובעט פצצה לפינה, אבל השוער האורח הדף בקושי.

דקה 88: גול! האורחים מצאו את השוויון אחרי שהדיפה של השוער המקומי הגיע היישר לעברו את אסאני לוקימיה שממטר בעט לרשת כדי לקבוע 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully