וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "חיי במנצ'סטר הם אסון". זלאטן: "אוהדי סיטי הפכו לאוהדי יונייטד בגללי"

מאמן מנצ'סטר יונייטד, שמתגורר בסוויטה במלון בעיר בעוד שמשפחתו נותרה בלונדון, סיפר על קשיי ההתאקלמות: "רוצה לאכול במסעדה ולא יכול". זלאטן: "רוצה להיות הבוס של העיר הזאת"

אימג'בנק GettyImages

ז'וזה מוריניו שאף להתמנות למאמנה של מנצ'סטר יונייטד, אחרי הכישלון בצ'לסי בשנה שעברה. אולם, למרות תקציב עתק וסגל נוצץ, "המיוחד" חווה בינתיים פתיחת עונה מזעזעת שהגיעה לשיא השפל שלה עם התבוסה 4:0 מול צ'לסי האקסית שלו במחזור הליגה האחרון ביום ראשון.

בראיון שערך ל"סקיי" הלונדוני, מוריניו, שמתגורר בסוויטה במלון במנצ'סטר, בעוד שמשפחתו עדיין גרה בלונדון, הביע את תסכולו מאופן החיים שלו בעיר. "עבורי, החיים במנצ'סטר הם אסון משום שאני רוצה לפעמים ללכת מעט ואני לא יכול. אני רק רוצה לחצות את הגשר כדי לגשת למסעדה ואני לא יכול, כך שזה ממש רע", אמר מוריניו והתייחס לאפשרות לקנות בית בעיר: "לקנות בית? אני לא יודע. המציאות היא שהבת שלי תהיה בת 20 בשבוע הבא, הבן שלי יהיה בן 17 בעוד כמה חודשים".

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
מתגעגע ללונדון. מוריניו/רויטרס

"הילדים שלי מאוד יציבים. לומדים באוניברסיטה בלונדון, החברים שלהם בלונדון. הם בגיל שהם לא יכולים לרדוף אחריי כמו שעשו לפני כן. בפעם הראשונה המשפחה שלי גרה במקום אחר. אנחנו מנסים להתגבר על זה ולהתמודד עם המצב אבל זה לא קל".

מוריניו, שחווה תקופה קשה ביונייטד, התייחס לעובדה שאין לו פרטיות במלון בו הוא מתגורר: "אתם מכירים את ההיסטוריה של צלמי הפפראצי, כולם יודעים את השם של המלון, כולם יודעים שהגעתי לשם כל שמבחינתם זה מדהים".

מוריניו, שהתבשר אתמול על פציעתו של הבלם שלו אריק באי, יפגוש הערב את מנצ'סטר סיטי בדרבי במסגרת גביע הליגה והפסד נוסף אחרי התבוסה מול צ'לסי עלול להגביר את מפלס הלחץ במועדון שהתחזק בכוכבי על כמו זלאטן, פוגבה ומחיטריאן ובינתיים חווה אכזבה גדולה".

זלאטן איברהימוביץ', שכבש שער אחד בשמונה משחקיו האחרונים, התייחס לדרבי ואמר: "זו יריבות בין שתי קבוצות מאותה עיר - אחת בתכלת, אחת אדומה. אתה תמיד רוצה להיות הבוס של העיר. יש לי ניסיון גדול במשחקים האלה, שיחקתי בכל אירופה במשחקים מהסוג הזה, שבהם לוהט. יצאתי כמנצח בהרבה מהמשחקים האלה, בוא נקווה שעוד רגע כזה יגיע". כשנשאל אם פגש אוהדי סיטי במנצ'סטר אמר: "פגשתי הרבה, אבל הם הפכו לאוהדי יונייטד אחרי שהם פגשו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully