וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית בבית"ר ירושלים: הייסטר נזרק מהאימון, סאבו נטש על דעת עצמו

26.10.2016 / 13:20

אירוע לא שגרתי באימון: המאמן הורה למרסל הייסטר לעזוב את האימון, ובעקבות זאת גם אריק סאבו החל לרדת מהמגרש. גורם: " נותנים לזרים פה הרבה כבוד והם לוקחים את זה למקום לא נכון"

ניב אהרונסון

תקרית משמעתית נרשמה היום (רביעי) בצהריים במהלך אימון בית"ר ירושלים. היה זה כשהמאמן רן בן שמעון הורה למרסל הייסטר לעזוב וזרק אותו מהאימון, ובעקבות זאת גם אריק סאבו החל לרדת מהמגרש, על דעת עצמו, באופן מוזר ולא ברור. בן שמעון קרא לסאבו לחזור בחזרה לאימון, אבל כאשר המשחקון באימון נמשך, סאבו התיישב בצד, ולאחר מספר דקות, הסלובקי קם וירד לחדר ההלבשה. עדיין לא ברור אם סאבו קיבל אישור לרדת לחדר ההלבשה, אבל בכל מקרה, מדובר באירוע מוזר, שבבית"ר מתכוונים לבדוק לעומק. לטענת אנשי בית"ר, הייסטר וסאבו יחד עם לידור כהן, התבקשו לעזוב את האימון ורק לאחר מכן בן שמעון קרא לסאבו לחזור.

גורם בבית"ר אמר על האירועים: "בשבוע שעבר היו את המקרים של רואדה וקלאודמיר, היום זה הייסטר וסאבו ולא במקרה שכל הארבעה שחקנים זרים. נותנים לזרים פה הרבה כבוד והם לוקחים את זה למקום לא נכון. אולי גם צריך ללמוד מזה ששחקנים כמו רואדה וסאבו, שלא רצו להיות פה בקיץ, וכפו עליהם להגיע, ההתנהגות היא בהתאם".

עוד בנושא:
בבית"ר מאוכזבים מבן שמעון: "חלשים גם בחלק הקדמי וגם באחורי"

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. ניב אהרונסון
אקט מחאתי? רב"ש/ניב אהרונסון

קשר בית"ר עידן ורד בספק לקראת המשחק מול בני יהודה בשבת. השחקן ספג מכה במשחק באשדוד וקיבל מנוחה עד סוף השבוע, כאשר רק ביום ראשון יתברר האם יהיה כשיר למשחק. ההערכה היא שהשחקן לא יפתח בהרכב ובמקרה הטוב יעלה מהספסל.

גם חסוס רואדה קיבל מנוחה בעקבות העומס. רואדה התלונן על רגישות קלה, אך צפוי להיות כשיר למשחק בשני. ז'והאן אודל צפוי לפתוח, כאשר קלאודמיר או אריק סאבו אמורים לרדת לספסל. שמעון אבוחצירה מועמד לחזור להרכב, כאשר עדיין לא ברור אם טל בנש או עוז ראלי יפתח כמגן ימני.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קשר בית"ר ירושלים עידן ורד חוגג. ברני ארדוב
יהיה כשיר? עידן ורד/ברני ארדוב

עוד לפני התקרית באימון, בית"ר ניסתה להוריד את הלחץ לאחר המשחק באשדוד. אלי טביב חזר והדגיש כי הוא תומך במאמן ומשוכנע כי הקבוצה תחזור למסלול. מנגד, ברור לכל הצדדים כי דרוש שיפור מיידי בתוצאות ובעיקר ביכולת על מנת שמעמדו של המאמן יישאר יציב.

בן שמעון, יחד עם טביב ומשה דמאיו, אמורים לשוחח לקראת המשחק עם השחקנים, חלקם בשיחות אישיות, על מנת שייקחו אחריות על המצב. בבית"ר אמרו אתמול: "כרגע הכל נופל על המאמן, אבל האחריות הגדולה היא של השחקנים, הם צריכים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה ולהתחיל לייצר ניצחונות".

הקשר הברזילאי לוקאס מוראייס אמור לנחות הלילה בישראל, לעבור בדיקות רפואיות ולהתחיל התרשמות בקבוצה. השחקן נמצא בקשר עם קלאודמיר, שאמור לסייע לו כאן בהתאקלמות היות והוא אינו יודע אנגלית ומדבר רק פורטוגזית.

עדכון ראשון: 10:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully