וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה: "נוח על משכבך בשלום קרלוס אלברטו". בקנבאואר: "אני בשוק"

אושיות הכדורגל נפרדות מהקפטן הברזילאי, בהתאחדות הודיעו על שלושה ימי אבל ודקת דומייה לזכרו בכל משחקי הליגה המקומית: "קרלוס משאיר מורשת עצומה של הישגים. תודה קפטן"

AP

בברזיל מנסים לעכל את מותו של קרלוס אלברטו, הקפטן האגדי של הנבחרת שכבש את השער המפורסם ב-1:4 על איטליה בגמר מונדיאל 1970 באצטדיון האצטקה במקסיקו. מי ששיתף פעולה עם קרלוס אלברטו לאורך רוב הקריירה שלו היה כמובן פלה, גדול שחקני ברזיל בכל הזמנים שגם בישל לאלברטו את השער המפורסם מול איטליה ושיתף עמו פעולה גם בסאנטוס ובניו יורק קוסמוס.

פלה צייץ בטוויטר הרשמי שלו וספד לקרלוס אלברטו: "אני מאוד עצוב על מותו של חברי ואחי. אלוהים יקר, אנא שמור על הקפטן שלנו, נוח על משכבך בשלום. עוד אגדת כדורגל שספדה לקרלוס אלברטו הוא פרנץ בקנבאואר, הכוכב הגרמני שצייץ: "היידי ואני בשוק. קרלוס אלברטו היה כמו אח עבורי, אחד החברים הכי טובים שלי".

עוד בנושא:

הקפטן הגדול אי פעם: הקריירה המדהימה של קרלוס אלברטו
סופה של אגדה: מת קפטן נבחרת ברזיל במונדיאל 1970 קרלוס אלברטו

כדורגלן העבר הברזילאי קרלוס אלברטו. GettyImages
ברזיל בהלם ממותו. קרלוס אלברטו/GettyImages

מרקו פולו דל נרו, נשיא ההתאחדות הברזילאית כבר הכריז על שלושה ימי אבל. בנוסף, בכל המשחקנים שמאורגנים על ידי ההתאחדות הברזילאית יקדישו דקת דומייה לזכרו. "קרלוס משאיר מורשת עצומה של הישגים ויש לו חלק גדול בהתפתחות של הכדורגל שלנו. תודה לך קפטן, סיפורך יהיה עמנו לעד".

בהודעה שנכתבה בסף הפייסבוק הרשמי של קרלוס אלברטו נכתב: "בצער רב אנחנו מודיעים על מותו בטרם עת של הקפטן שלנו, קרלוס אלברטו מת".

קרלוס אלברטו רשם 53 הופעות בנבחרת הברזילאית, עד שפרש מכדורגל בינלאומי ב-1978 בעקבות בעייה כרונית בברכו. הוא גם עזר לפלומיננסה לזכות באליפות וגם רשם קדנציה קצרה בניו יורק קוסמוס, שם שיתף פעולה עם פלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פלה סופד לקרלוס אלברטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully