וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מצפה שאלירן עטר יחזור לסגל הנבחרת

26.10.2016 / 9:19

לאחר הנתק עם גוטמן, בנבחרת מדגישים: לוי פתח דף חדש עם ה"מנודים". שחקן: "אסור לפספס את ההזדמנות לצאת לדרך חדשה". אחד השחקנים נלקח לשיחה בעקבות התנהלותו מול התקשורת

מערכת וואלה!

מכבי חיפה החליטה לקבוע מחיר אחיד לכרטיס לקראת המשחק מול אשקלון: 55 שקלים. ההחלטה נועדה על מנת לגרום לאוהדים למלא את האיצטדיון במשחק הקרוב. "בשנים האחרונות, אחרי כל הצלחה רגעית מגיעה נפילה. זה משחק שחשוב לנו מאוד ויוכיח האם הקבוצה באמת יצאה לדרך חדשה", הסבירו כבר אתמול בחיפה. במועדון מרגישים כי אחרי שנים ארוכות הם מזהים "הזדמנות לשינוי אמיתי במועדון". אחד השחקנים סיפר: "השמחה בחדר ההלבשה בסיום מתארת הכל. רק אחרי גמר הגביע חגגנו בצורה כזאת. אסור לפספס את ההזדמנות לצאת לדרך חדשה.

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. ברני ארדוב
יזומן לנבחרת? אלירן עטר/ברני ארדוב

אתה שומע ופוגש אוהדים ברחוב ומבין שהם כבר לא מדברים כבר על אליפות, הם פשוט רוצים לחזור להיות גאים בקבוצה שלהם". במועדון מקווים שאלירן עטר יחזור לסגל הנבחרת. לאחר הזימון המחודש שקיבל אלמוג כהן וההחלטה לשלב את מאור בוזגלו, שני שחקנים שלא קיבלו הזדמנות בתקופת גוטמן וחלה מתיחות רבה בינם לבין המאמן, בנבחרת מעריכים כי אלישע לוי יחזיר גם את עטר לסגל. המשחק הקרוב מול אלבניה ייערך ב-12 בנובמבר, כשהסגל יתפרסם כנראה כבר בסוף השבוע הבא.

רנה מולנסטיין, שבאסיפות האחרונות שם דגש על עניינים מנטליים ומקרין תקצירים של פול סקולס, ישוחח היום עם השחקנים שישובו להתאמן אחרי יום חופש. מארק ואליינטה הצטווה אתמול לנוח שלושה ימים ורק ביום שישי ינסה להתאמן ואז ייקבע האם ייכלל בסגל. אעיד חבשי, עליו בונים במועדון, כבר בכוננות ועשוי לפתוח. ניקיטה רוקאביציה בשלבי החלמה וצפוי לחזור לסגל. בשלב זה, נראה כי אוהד לויטה יחמיץ גם את הדרבי ואמור לחזור רק לאחר פגרת הנבחרת מול אלבניה. פיראס מוגרבי, כך לטענת שחקנים, מצפה לקבל דקות משחק כבר במשחק הקרוב. השחקן חש כי מעמדו נפגע, אולם בסביבתו אמרו כי "יעבוד קשה כדי לחזור להרכב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. ברני ארדוב
יערוך שיחות עם השחקנים. מולנסטיין/ברני ארדוב

בנושא אחר: עוד לפני המשחק מול מכבי תל אביב נלקח אחד השחקנים לשיחה בה הובהר לו כי במועדון לא אוהבים את התנהלותו מול התקשורת. גורמים במועדון אישרו כי שיחה כזאת נערכה בעניין, אך בשלב זה השחקן לא נענש. כזכור, לאחרונה, בעקבות פרסום על "בוחן הפתע" שערך מולנסטיין לשחקנים, במועדון לא עברו לסדר היום וערכו שיחה עם השחקנים באמצעות מנהל הקבוצה ושחקן העבר, רפי אוסמו. לשחקנים הובהר כי המועדון ינסה לאתר את ה"מדליפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully