וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסייג: "בנאדו יכול היה להיעזר בי". אוואט: "הבנו שאנחנו בליגת העל"

המאמן הזמני של בני יהודה במסר לקודמו: "יכולתי לתרום. אני מוכן להוביל ובטוח שאצליח". עזוז: "יצאו דברים שלא היו צריכים לצאת". מאמן אשדוד מרוצה מהניצחון: "אני חסיד של צעירים"

מגד גוזני

בני יהודה יצאה הערב (שלישי) לדרך חדשה עם יעקב אסייג על הקווים במקום אריק בנאדו שפוטר, אך הבכורה המחודשת של שוער העבר שכבר הדריך את הקבוצה כמאמן זמני בכמה מקרים בעשור האחרון, הסתיימה בהפסד 3:2 למ.ס. אשדוד. דין דוד הכריע את המשחק בדקה ה-83 והעניק לנועלת טבלת ליגת העל את המקדמה לקראת הגומלין הביתי בעוד כחודש.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם דין דוד/מגד גוזני

יעקב אסייג אמר בסיום: "הפסדנו רק במחצית הראשונה, נקווה שנתקן במחצית השנייה באשדוד. זה לא נגמר. אין לי בעיה להוביל את הקבוצה בתקופה הקרובה ואני בטוח שגם נצליח. כל עוד ירצו אותי, אני פה. אני מוכן ובטוח שאצליח. הקבוצה היום צריכה אותי, ואני תמיד כאן עבור הקבוצה. אני ממש לא כועס על אריק בנאדו, זכותו להביא את הצוות שלו. הוא בחור על הכיפאק, אין עם זה בעיה. זה שהוא יכול היה להיעזר בי יותר? זה בטוח. אני בטוח שיכולתי לתרום".

איציק עזוז, שקיבל חזרה את סרט הקפטן: "מרגיש כרגיל, לא קרה שום דבר. לשמחתי אני שוב הקפטן. זה לא משהו נעים, אבל זה יכול לקרות וכבר שייך להיסטוריה. היה הרבה רעש מסביב, יצאו בתקשורת דברים שלא היו צריכים לצאת, אבל כמקצוענים אנחנו צריכים לתת הכול על המגרש ולנצח משחקים. אנחנו מקווים להחזיר לקהל הזה בעתיד. אריק מאמן טוב, לצערי זה לא הסתדר אצלנו בקבוצה. זה קורה בכל העולם. מה שקרה עד עכשיו זה גם באחריותינו, לא רק באחריות המאמן והבעלים".

רוני אוואט: "המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה, היה מעניין וכיף. שמח שניצחנו, כבשנו שלושה שערים וזה היה חשוב לנו. באנו עם הרבה חששות, הם החליפו מאמנים ומשחקים רק ביום שני, ואילו אנחנו משחקים כבר בשבת. משהו משתנה בגישה, הבנו שאנחנו בליגת העל וצריכים לעשות דברים אחרת לעומת הלאומית. עשינו בפגרה כמה וכמה התאמות שבשלב ראשון לא עבדו, אני שמח שזה לאט לאט מתחבר. גביע הטוטו חשוב מאוד למועדון הזה, אבל אנחנו זוכרים שיש לנו רק 3 מ-21 נקודות בליגה ואנחנו חייבים לנצח בשבת. אני חסיד של צעירים, אני בא מהמועדון הזה ומכיר את הפילוסופיה. אנחנו כל הזמן חושבים איך לקדם את הצעירים, לשמחתי יש לנו הרבה כישרונות. הם צריכים לדעת גם לתת כמו שהם מקבלים מהמועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully