וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו לאומית: שעריים בחצי הגמר אחרי 5:6 בפנדלים על עפולה

אלי מחפוד צפה מהיציע בקבוצתו החדשה מאבדת יתרון 2:0 בתוספת הזמן, אך מנצחת בדו קרב מהנקודה הלבנה. מתן עמבר עצר שלושה פנדלים וכבש בבעיטה האחרונה. גם אחי נצרת עלתה עם 1:3 על לוד

גיל יצחק מכבי שעריים. מגד גוזני
דרמה גדולה. גיל יצחק/מגד גוזני

שלב רבע גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים, כאשר מכבי שעריים איבדה יתרון 2:0 ונגררה לדו קרב מהנקודה הלבנה, אך ניצחה בו 5:6 את הפועל עפולה ועלתה לחצי הגמר. מכבי אחי נצרת הצטרפה אליה עם 1:3 ביתי על בני לוד.

מכבי שעריים - הפועל עפולה 5:6 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)

המאמן החדש אלי מחפוד ישב ביציע בנס ציונה וראה את שחקניו מאבדים יתרון מבטיח בדקות האחרונות, נגררים להארכה, מפגרים 2:0 בדו קרב הפנדלים, אך בסופו של דבר מנצחים. מכבי שעריים, שמדורגת אחרונה בלאומית ועדיין לא ניצחה בליגה, הוליכה בזכות צמד מהיר של גיל יצחק (63) ואייל דנין (66). נתנאל גולדמן צימק שלוש דקות לסיום ובדקה הרביעית של תוספת הזמן הגיע השוויון של מוחמד הנדי. אחרי שלא היה שינוי בתוצאה בהארכה, שתי הקבוצות ניגשו לנקודה הלבנה, שם עפולה לא ניצלה את המומנטום והפסידה למרות החמצה מוקדמת של שעריים. מתן עמבר עצר שלושה פנדלים ודייק בעצמו בבעיטה המכרעת.

מכבי אחי נצרת - בני לוד 1:3

בניגוד לעונה הקודמת, אז נעצרה ברבע הגמר, הפעם מכבי אחי נצרת הצליחה לעבור את המשוכה והדיחה את בני לוד שזכתה בתואר ב-2014/15. עלי חטיב כבש בדקה ה-13 והאורחת איבדה בחלוף שש דקות את מוחמד שחאדה, אך בכל זאת איזנה עם שער של שייח יוסף מוסטפה בדקה ה-29. למרות זאת, הלחץ של אחי נצרת נשא פרי, מוחמד חטיב החזיר את היתרון בדקה ה-18 ופנדל של עלי חטיב סגר עניין בדקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully