וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: כפר סבא ורעננה מושלמות, הפסד בכורה לנס ציונה

הירוקים המשיכו את פתיחת העונה המושלמת עם 72:75 על מכבי רחובות, רעננה הפתיעה עם 80:76 מול קבוצתו של רועי חגאי, ניצחונות גם לגליל עליון, הפועל חיפה והפועל באר שבע

רועי חגאי מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
הפסד בכורה. רועי חגאי/מגד גוזני

לאחר ניצחונה של עירוני רמת גן על הפועל רמת גן/גבעתיים אמש (שני), המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורסל נמשך הערב עם שישה משחקים. במוקד, מכבי רעננה הפתיעה עם 76:80 בחוץ על הפועל נס ציונה ושמרה על המאזן המושלם שלה. מי שעוד שמרה על מאזן מושלם היא הפועל כפר סבא שניצחה 72:75 את מכבי רחובות, בעוד שהפועל גליל עליון גברה על א.ס רמת השרון 74:75 והנחילה לה הפסד ראשון העונה. אליצור קרית אתא הפסידה בביתה 76:74 להפועל באר שבע אחרי מותחן.

גיא דותן שחקן עירוני קרית אתא מול טרנס ווטסון שחקן עירוני קרית גת. ברני ארדוב
דאבל דאבל מפלצתי של 20 נקודות ו-20 ריבאונדים. טרנס ווטסון, משמאל/ברני ארדוב

הפועל נס ציונה - מכבי רעננה 80:76

מכבי רעננה ממשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה ושמרה על מאזנה המושלם עם ניצחון חוץ מרשים מאוד מול הקבוצה החזקה בליגה, שמבחינתה נחלה הפסד בכורה. המשחק הזה היה צמוד לכל אורכו, אך רעננה לעשות את הבריחה בסיום בזכות סלים של גלעד קרני וסאם גיבנס המצוין, שהוליך את המנצחים עם 26 נקודות. אלעד הופמן בלט מנגד עם 19 נקודות כשגם 13 נקודות ו-14 ריבאונדים של לי רוברט לא הצילו את המארחים מהפסד בכורה.

הפועל גליל עליון - א.ס רמת השרון 74:75

ניצחון מפתיע מאוד לגליל שהשיגה ניצחון בכורה והנחילה ליריבתה הפסד בכורה העונה. האורחים עוד הובילו 72:74 כשנותרו 44 שניות לסיום, אבל נקודות עונשין של יניב שטראוס ואיבוד כדור של אדם הוניג חרצו את גורלה של רמה"ש. ג'רמיין ג'ורדן (18) ומקסים קיקוס (16) בלטו אצל המנצחים. 26 נקודות של גרג לוגינס מנגד לא הספיקו.

הפועל כפר סבא - מכבי רחובות 72:75

הפועל כפר סבא לא עוצרת והערב הקבוצה מהשרון השיגה ניצחון שלישי רצוף מפתיחת העונה ושמרה על המאזן המושלם שלה. כפר סבא פיגרה לאורך רוב המשחק, אבל הצליחה להפוך פיגור ברבע השלישי לניצחון בזכות פיניש מצוין. טרנס ווטסון (20 נקודות ו-20 ריבאונדים) ועדי כהן סבג (13) לא ירדו מהפרקט ושמרו על ניצחונה של כפר סבא למרות ערב עגום מחוץ לקשת עם 3 מ-23 משלוש.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מכבי הוד השרון - הפועל חיפה 94:71

הפועל מגדל העמק - הפועל גלבוע/עפולה 81:77

אליצור קרית אתא - הפועל באר שבע 76:74

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully